Man its hot down here!

Asia » Malaysia » Melaka » Melaka City
October 14th 2008
Published: October 14th 2008

Kaere alle!

De sidste 4 dage er der ikke saa meget at berette om. Vi har levet i sus og dus, i mormors -Berjaya Beach and Spa resort, faaet roede baller af for meget snorkling, forspist os i frugt og morgenmad med KOLD maelk, spillet golf, faaet pedicure, og nu er vi saa tilbage i virkligheden paa Sunny's (lidt for skumle, men billige) Inn. Det har i sandhed vaeret en fornoejelse bare at fede den!

Vi befinder os nu i Melakka paa vestkysten af Malaysia, som er meget beroemt for dens historie der involverer baade portugisere, hollaendere, kinesere indere og malayere. Mange drabelige slag har fundet sted her ud for byens kyster, da det har vaeret en vigtig handels station. De mange folkeslag har sat deres praeg paa bybilledet og gjort det til et meget interessant sted at vaere. VI har riti vaeret paa sightseeing. Det er ogsaa blevet til en tur i Bio hvor vi saa Mama Mia -here I go again, Mai Mai -den skal vi se naar du koeber den!

I morgen aften (kl 14 dansk tid) tager vi natbussen nordpaa til et stort natur reservat, hvorefter den staar paa lidt mere badeferie paa Perhentian Islands. -det kan vi godt lide!

23rd October 2008

Mave?
Det eneste, som jeg har tænkt på de seneste 3-4 timer, er, om det er Razzerens mave, der stikker ind i venstre side af poelen-billedet?! I så fald skal jeg da lige love for, at han har fået noget sol... Tak for pivfræk bloggeri! K

Tot: 0.065s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0433s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb