Laos' flag
Asia » Laos
October 19th 2009
Published: November 7th 2009

laos is echt geweldig, vooral het noorden aan de grens met China. Urenlang in de bus langs bergpadjes en geen kilometer vooruitgaan. met een klein bootje op de mekong tussen die geweldige bergen. de mensen zijn misschien niet altijd even vriendelijk in het noorden maar alleszins wel echt. Onderweg verschillende toffe mensen tegengekomen. reizigers waarvan enkele zeker en vast vrienden geworden zijn en die ik nog wel ga terug zien als ik terug thuis ben.
Enkele weken zonder internet en zonder of met beperkte electriteit gezeten. in het begin vervelend maar na enige tijd wordt dit zooo zalig voelen. en je gaat gewoon leven op het ritme van de natuur...
ondertussen in de hoofdstad aagenkomen maar morgen rijden we al door want deze stad heeft niet echt veel te bieden en vooral ook duur...
op naar het zuiden
wordt vervolgd ...

Tot: 0.191s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 49; dbt: 0.0381s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb