Vientiane 27 apr t/m 30 apr


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » West » Vientiane
May 11th 2012
Published: May 12th 2012
Edit Blog Post

Na "the loop" hebben we een bus gepakt naar Vientiane.

Hier heb ik een fiets gehuurd en lekker rond gefietst!

Omdat mijn keel nog steeds ontstoken was (en de vorige antibiotica kuur niet had geholpen) werd het tijd om naar de clinic te gaan. In Vientiane hebben ze een internationale clinic en inderdaad de keel was nog ontstoken dus met een lading medicijnen weer weg gegaan.

Ik had echt een super Gym ondekt in Vientiane. Eindelijk weer is een normale barbell in plaats van een holle buis. Wat ook natuurlijk zijn charme heeft. De kosten van de Gym waren 45.000 kip dan mocht je gebruik maken van het zwembad en de Gym. Als je 65.000 kip (6,50 Euro) betaalde kreeg je een uur massage erbij! Dus eerst lekker trainen om vervolgens een duik in het zwembad te nemen en dan een uur een massage te krijgen!! Wat wil je nog meer zou ik zeggen........ dus je raadt wel waar ik twee dagen ben geweest!

Een andere leuke ervaring die ik heb mee gemaakt in Vientiane is naar de kapper geweest. Ja ja je hoort het goed, naar de kapper.
Mijn matje was volgroeid tot een echte mat dus het was hoog tijd. In gebaren taal en engels (wat ze volgens mij niet helemaal begreep) vertelt wat ik graag wilde met mijn haar. Eerst werd het twee keer gewassen door een persoon om vervolgens door de kapster geknipt te worden. In het begin dacht ik echt waar gaat dit eindigen, maar later kwam er toch vorm is! Haha daarna weer wassen om vervolgens door een derde persoon mijn haar een half uur lang te stylen!

Maar 1 foto gemaakt in Vientiane dus jullie zijn dit keer snel klaar met de foto's!!

Liefs Bart!

Advertisement



Tot: 0.081s; Tpl: 0.018s; cc: 13; qc: 50; dbt: 0.0473s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb