Isyk kull

Asia » Kyrgyzstan » Yssyk Kol
August 7th 2014
Published: August 7th 2014

V 8 ráno jsme zase odjížděli dál, blíže k jezeru Issyk-kull, které je druhým největším vysokohorským jezerem na světě po jezeru Titicaca. Hladina je v nadmořské výšce přes 1600 m n. m. takže je to jako koupat se na Sněžce. Počasí je parádní a voda krásně čístá, ale ještě předtím jsme se zastavili na odděleném mrtvém jezeře, kde je slanost 2x vyšší než ve středozemním moři. Bylo to super, protože se v té vodě nedá utopit, jak nadnáší. Je zde také léčivé bahno, ale strašně smrdí, tak jsem to nechtěl zkoušet..:D Potom jsme se vydali s Kirsten, Janem, Natalií a Ivem na kopec nad jezerem a přitom jsme objevili krásný kaňon, který asi v zimě přivání do jezera vodu. V tuto chvíli byl úplně suchý, a tak jsme si ho prošli. Potom jsme se vydali k rodině Eldose, u které přespíme dva dny. Tak kolosální večeři jsme ještě neviděl, snad ani na svatbě u nás..:D 3 chody plus cokoli co vás napadne jako ovoce, dezerty s marmeládou a tak..😉 Zítra budu mít narozky, tak jsme zvědavý co budeme všechno dělat. Večer akce u jezera...:D

Tot: 0.03s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0139s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb