Kochkor

Asia » Kyrgyzstan » Yssyk Kol
August 6th 2014
Published: August 8th 2014

Ráno v 6 jsme vstávali a v 7 už jsme odjížděli směrem k městu Kochkor a blíže k jezeru Issyk-kull. jsme pozváni do domu, kde můžeme přespat, protože u jezera Issyk-kull máme být až další den. Na svoje náklady provozují školku v malém městečku, ve kterém skoro nic není. jako jediný ípík jsem se šel podívat do školky s Azimem a Eldosem a bylo to super. Některé děti viděli cizince poprvé, takže se mě buď báli, nebo byly šíleně zvědavé. Po obědě jsem se rozhodli jet do solného dolu, kde se ještě dodnes těží sůl. Za mírný poplatek nás pustili dovnitř, ale nebyl to žádný zázrak. Solný důl v Polsku je mnohem lepší. Když jsme se večer vrátili do domu, tak nám Eldos zařídil fotbal s místními. Měli jsme 10 hráčů a proti nám postupně nastupovali další a další, takže jsme hráli chvílemi i 10 proti 17, ale ze začátju jsme vedli. Šíleně špatně se dýchalo, protože to bylo ve 2500 m n. m. Připadal jsme si jak starý děda..:D Nakonec to skončilo 4:4 ale v těchto podmínkách to beru jako úspěch. Večer krásná studená sprcha pod pumpou a potom spokojený spánek.

Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0407s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb