Dato ændret - igen igen


Advertisement
Kazakhstan's flag
Asia » Kazakhstan » Taraz
March 13th 2007
Published: March 13th 2007
Edit Blog Post

Først skulle vi rejse d. 15/3 - så skulle vi rejse d. 25. Så blev det igen ændret til d. 20 - hvis vi var heldige. Men for en sikkerhedsskyld blev det igen ændret til d. 26., så de var sikre på, vi kunne nå det. Men nu er det vist langt om længe lykkedes. Vi skal rejse d. 2/4, og nu håber jeg virkelig det kommer til at passe.

Problemet var, at vi ikke kunne få visum til Kazakhstan, sådan lige umiddelbart, og det trak lidt ud. Jeg nyder at fortælle historien om, at man bliver nødt til at bestikke myndighederne, hvis man vil have visum til mere end en måned. Men det har vi altså ikke gjort - bestukket dem. Jeg er virkelig glad for, at der er nogen, der tager sig af det her for os. TAK! Vi var jo aldrig nogensinde kommet afsted uden hjælp.

Advertisement



26th March 2007

Kazak-stakler!
Ej, det var da ligegodt utroligt! Nu checkede jeg lige ind for at se den første spændende beretning fra Kazakkernes rige, og så har de ændret det igen! Det har godt nok været en turbulent periode, hvor må det være ubehageligt at pakke og pakke ud igen hele tiden. Puha. Nå, men den 2. kommer i afsted, kan man håbe! Glæder mig meget til at høre om det :-) Knus fra Eva fra MS.

Tot: 0.109s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0516s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb