Tobolsk - Tomsk - Novosibirsk - TurkSib - Almaty

Asia » Kazakhstan » East Kazakhstan » Almaty
June 17th 2008
Published: June 17th 2008

Rond 7 uur 's morgens arriveert onze trein in Tobolsk. We hebben een dagje tijd om de stad te verkennen, laten onze bagage achter in een locker van het station en nemen de bus naar het centrum. We zijn gewaarschuwd door onze reisgids: "laat je niet ontmoedigen door de immens grote en vele sovjet-appartementsgebouwen die de nieuwe stad sieren maar geniet van de pracht van het witte Kremlin en kuier... Read Full Entry

Photos are below

Almaty

Poppentheater. De verteller deed wat denken aan Gary Glitter. Weelderig borsthaar met bijhorende gouden ketting, witte doorkijkbroek. Raar dat ze zo iemand op een podium zetten in een zaal vol kindjes.

Zenkov Kathedraal

Eva op loopband.
Almaty

De lichtschakelaars in onze flat hangen zo laag dat we vermoeden dat we ze met de voet moeten bedienen.
Almaty

Gedroogd fruit en noten: lekker!!
Almaty

De bazaar. Eva ziet haar droomhandtas (van het ogenblik) hangen.

Verkoopster met fotomodelambitie.

18th June 2008

Kamelen melk
Smaakt kamelenmelk niet zoals paardenmelk? Niet echt lekker dan ;-) De foto's vergroot bekijken is heel plezant. Ik begin een beetje jaloers te worden...hoe zou dat nu komen??? ;-) Groetjes van Noël & Nina
30th June 2008

rusland, siberië, kazakstan
Siberië, de eindeloze vlakte van boreale wouden, steppe, artificiële woestijnen, eentonige grijze steden, af en toe opgeflakkerd met een kolossaal communistisch gebouw, mooie houten huisjes, hypermoderne buildings .. De steppe van Kazakstan, Almaty, de bergen in de verte.. Miljaar, jullie reis prikkelt m'n zintuigen tot in m'n kleine teen.

Tot: 0.113s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 50; dbt: 0.0662s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb