Kanazawa

Japan's flag
Asia » Japan
April 24th 2014

Ráno nás veze Yoko na nádraží na vlak. Cestou ještě vybíráme peníze v ATM a bohůžel se nestavujeme v obchodě Patagonie, protože mají ještě zavřeno. Vlakem jedeme několik desítek minut a přestupujeme na vlak do Kanazawy. Martínka nám zarezervovala ubytování nedaleko nádraží, takže se nemusíme s batohama moc dlouho tahat. Věci dáváme na pokoj a vyrážíme do asi největší atrakce tady, do Hirosaka Ryokuchi Parku. Využíváme kol, která si můžeme půjčit v hotelu zdarma a vyrážíme. Cestou ještě lovíme cache a pak už hurá do parku. Kola parkujeme u vchodu, kupujeme lístky a jdeme na to. Je to krásná japonská zahrada. Procházku si užíváme. Zhruba v polovině se občerstvujeme nějakýma kouličkama s cukrem, snad specialita, a pokračujeme. Z parku odjíždíme už za soumraku. Cestou se stavujeme ještě u místního hradu a pak už se vracíme zpět a vyrážíme na večeři. Jdeme do nedaleké restaurace, kde si objednáváme pivo a sashimi. Po malém nedorozumění, kdy mi jako velké pivo přinesli tupláka, už naservírovali správnou velikost piva, ale ne moc velkou porci výborného sashimi. Oba jsme si spíše podráždili žaludek než že bychom se najedli. proto využíváme internetu a hledáme running sushi, které nacházíme nedaleko. Platíme a vyrážíme se dojíst 😊. To už je mnohem lepší. Loupeme do sebe jeden talířek za druhým. Pak se už jen dovalit do postele a usnout...

Tot: 0.052s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0339s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb