Lyžova?ka

Japan's flag
Asia » Japan
April 23rd 2014

Ráno se probouzím do ne zcela lyžařské nálady. Marťa celá natěšená se už nemůže dočkat a tak ji po snídani posílám samotnou a sám ještě chvilku pospávám. Kolem půl desáte i já vyrážím do půjčovny a na kopec. Bohůžel půjčovna je zavřená a dveřích nějaký vzkaz s číslem. Zkouším tedy volat, což se vyplácí. Za chvilku přijíždí auto a vystupuje pán, který se omlouvá, že má jít dnes do nemocnice, tak zavřel, ale že mi to teda půjčí, ale vrátit to musím do restaurace nad půjčovnou. Super. Dokonce jsem dostal slevu za to, že bydlíme u Yoko. Zkouším boty, vybírám lyže a vyrážím na kopec. Hned po příjezdu gondolou na kopec vidím Marťu, jak si to telemarkuje z kopečka. Vyrážím tedy za ní, resp. sjíždím kopec a v půlce čekám až pojede sedačkou kolem mě nahoru a řekl jí, že čekám dole. Jupí, našli jsme se rychle. Chvilku jezdíme tento svah a pak vyrážíme jinam. Kolem oběda vyjíždíme úplně nejvýše a chceme vystoupat na nedaleký vrcholek nad poslední stanicí. Mě se v pevných botech jde o poznání hůře než Martí v telemarkových, takže ji posílám samotnou a čekám na ní. Zatím si cpu bříško obědem a pivem a kochám se pohledem do okolí. Pak obědvá i ona a jdeme zase jezdit. Super, nakonec jsme si to moc užili. Vracím lyže a vracíme se na pokoj, kde odpočíváme. Když se konečně rozhodujeme vyrazit vrátit Martínky lyže, zjišťujeme, že Yoko je už vzala a do půjčovny odvezla. Ta ženská je fakt super 😊

Tot: 0.095s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0622s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb