Piaty den:Sony, Kabuki a Shibuya


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Tokyo » Shibuya
March 13th 2008
Published: March 13th 2008
Edit Blog Post

Sony centrumSony centrumSony centrum

Moja malickost
Prijemny dobry den!Akurat som dorazil z mesta.Kedze zajtra rano idem vlakom do Nikko (mestecko na zozname Unesco) a tam budem cely den okukavat chramy a aj nocovat, dnes som si kupil celodenny listok na metro.Trochu reku posetrim sily.Vcera som takisto neopatrne vystavil plesinu slnku, tak som dnes chcel pocas najvacsej palavy (pre mna je veru uz aj toto marcove slnko na poludnie palava) zostat niekde skryty.

Rano som sa teda odviezol na stanicu Ginza s planom ist do Kabuki-za divadla.Ked som tam dorazil, dostal som odporucanie prist o hodinku a pol, kedze potom budu predavat listky na poslednu cast predstavenia.Ono je to trochu zvlastne.Cele to predstavenie trva az 5 hodin a ma napriklad aj 5 casti.Nie je ale nutne ist na cele predstavenie, ale da sa aj na jedno alebo dve dejstva.Kedze som mal aste kopec casu, vybral som sa do nedalekej budovy Sony, kde je paradna 5-poschodova interaktivna expozicia produktov tejto znacky.Nie som sice velkym priaznivcom Sony, ale musim priznat, ze je to tam super.Vsetko je k dispozicii na vyskusanie a aj som co-to vyskusal.

Po zhruba hodinke stlacania gombikov a tukania do klavesnic som sa vratil pred Kabuki-za, kde uz stal rad kulturychtivych ludkov.Kupil som teda listok na posledne dve dejstva a usadil sa v hladisku.Predstavenie samotne bolo velmi zaujimave.Bola to taka kombinacia
tanca,spevu, hudby, akrobacie a uzasnych masiek a kostymov.Naschval som si nezobral anglicky odposluch, ci pochopim o com to
bude.Da sa povedat, ze som to celkom aj pochopil (vedlasediaca Americanka odposluch mala).Bol to pribeh kurtizany a jej boja o spolocenske uznanie a boja dvoch muzov o kurtizanu.Nakoniec to aj dobre skoncilo a jeden z napadnikov, jej srdcu mily, ju aj ziskal - teda kupil.Zvlastnostou bolo prave ten hepiend, kedze Kabuki je vraj skoro vzdy tragedia,Ale sak no...

Posilneny kulturnym zazitok som zas nasadol na metra s cielom v Shibuya.To je zas stvrt z uplne ineho sudka.Velmi kozmopolitna, nekonvencna a podstatne drsnejsia ako tie doteraz videne.Je tam kopec ochodov s trendy oblecenim, vsade postavaju pobudovia a hra hlasna muzika.Dost mi to pripominalo londynsky Camden Town.Aj ta vona lahkych drog je podobna 😉.Prvou zastavkou v Shibuye bola ale vlakova stanica, kde som si poriesil rezervacie vlakov na 15.3., kedy mam cestovaci den.Budem sa presuvat vlakmi na zapad do Hiroshimy a cele to bude trvat asi 7 hodin.Vacsinu cesty absolvujem Shinkanzenom, tak som zvedavy.Uspesne som vsetko vybavil a siel teda na obhliadku.Poprechadzal som sa ulickami, ponakukal do obchodov,
ShibuyaShibuyaShibuya

Po pracovnej dobe
odfotil daco.Uz sa stmievalo a ja som sa vybral za dalsim kulinarskym zazitkom.Videl som parkrat, ze ponukaju akesi "pirohy" plnene neviem cim, tak to som si aj vyhladal.Vybral som podla obrazku a vysiel vytahom na sieste poschodie budovy, kde bola prislusna restauracia.Cim to bolo plnene som sa dozvedel az kde to doniesli...Nastastie to boli nornalne zalezitosti - zelenina, maso atd.Velmi chutne.Po vydatnej veceri veceri uz nasledovoala len cesta na hostel.

Takze tak, dopisem a idem spat, zajtra skoro rano cestujem.Zatial cav.



Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

GraffitiGraffiti
Graffiti

...na celu budovu


13th March 2008

Si sa nejako rozpisal. Som este ani nestihol pochvalit cisarske zahrady - aj ked na tych par fotkach toho az tak vela nevidiet. Som zvedavy na dalsie. A tiez som aj zvedavy na tie shikanseny - porovnava sa to s nemeckym ICE, ktore je tu rychle a drahe...

Tot: 0.039s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.0205s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb