183.den - presun sapporo


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo
July 30th 2018
Published: August 4th 2018
Edit Blog Post

Ranajky davame tam kde vcera obed.

Davam si hamburger, ten zajedeny super zmrzlinou.

Okolo 9.00 teplomer ukazuje uz 32c.

Kupujem pohladnice a smer posta. Som zvedavy kedy dojdu.

Kakavo ma na nej specialny stempel. Ten sa dava iba na domacu postu, nie na medzinarodnu.

Kazda posta ma iny tip stempla. Jojo zbieranie razitiek je tu popularne.

Cestou do sappora robime jednu zastavku na kvetinovej farbe.

Tu kopa ludi a paradne zahony kvetin. Testujem kvetinovu fialovu zmrzlinu. Nist moc.

Davame pizzu a este jedna zastavka vo vinici.

Kopa vinic. Okolie furana je preslavene dobrym vinom.

Znova kopce a neskor rovina.

V sappore este raz doplname palivo do auto.

Na prvej pumpe bola samoobsluha, vratane platby.

Avsak tu v meste clovek nemusi vystupit z auta.

Obsluha natankuje, umyje okna a dokonca zastavi celu premavku aby clovek nemusel cakat.

Este nam dali aj uterak nech si utreme interier auta.

Vau, ine sluzby.

Po prichode zvitanie sa s mamou, ta mi hned zobrala spinave veci a hodila do pracky.

Ruri jej kupila specialnu knizku na razitka z chramov. Tie su doplnene aj o neaky text.

Toto zacali zbierat aj turisti ale ti nechapu cely postup. Oni len zaplatia a dostanu razitko. Kdezto japonci najskor spravia ritual v chrame, zaplatia a dostanu razitko.

Ostatok casu zvacsa len v obyvacke.

Ako som dnes platil benzin tak mi na ucte tri dni svietila suma 1j, no neskor sa to upravilo.

Naklady :

Hamburger : 520j
Zmrzlina : 450j
3xznamky : 210j
Zmrzlina : 400j
Plechovka : 130j
Pizza : 3000j
Kolac : 100j
Nakup :1.42€ (192j karta)
Nakup : 2.32€ (300j karta)
Benzin : 8.74€
3xKimchee Downtown Guesthouse, dorm : 18.1€ (23636 w karta), zlava cca 1.5€ za agoda body
W = korejsky wong


Advertisement



Tot: 0.119s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 24; dbt: 0.1027s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb