Spaghetti sensation

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Lombok » Sengigi
September 18th 2009
Published: September 18th 2009

Efter en dejlig nat i Villa Qunang med et par enkelte opvågninger af gekkoer og "skøn" musik fra den nærliggende majid (moské) kl 05 pga Idul Fitr er vi friske og veloplagte. Solen skinner og der er dejlig frugt, pandekager, frisk juice og american breakfast til drengene.
Vi har lejet motorcykler og kører til monkey forest. På vejen køber vi bananer af en dame - hun har ikke penge til at veksle så hun går over på den anden side af vejen og veksler. Der køber hun nye bananer til sig selv til ca. 1/4 af hvad vi har betalt hende - men hvad fanden - det var kun en 10'er for alle bananerne. Så købte vi peanuts hos hende der var billigere.... aberne nød det dejlige mad (eller dvs. alfahannen åd det hele) og vi kørte op ad en snørklet vej med jungle på den ene side og bjergside på den anden.
Vi tog til Mataram for at "shoppe"... den ene Svea manglede en bikini men sådan noget går man ikke med på Lombok!!! Dog fandt vi dog nogle dejlige gummisandaler til kun 10 kr per par så nu er fusserne sikret på Gili Trawangan. Martin fandt en vinpusher ved at spørge nogle i centeret (andre turister) imens vi shoppede flotte sko.. hehe... nå men de fik besked om et privat sted ejet af nogle indonesere... ingen skiltning eller lign. Inde i en privat gård hvor de kom frem med flaskerne lidt efter lidt. De havde ik meget og det var dyrt men vin er svært at få fat på herude.
Tilbage i villaen hvor at Langsung (Theis) hoppede i poolen efter en svedig eftermiddag på jerncyklen. Vi fulgte alle efter da han havde tisset af og varmen var fordampet ;o)
Kold hvidvin og og en lille lur i solen. Vi så den skønne solnedgang og gik i bad.
Middag på Warung Manega i starten af Senggigi - fiske"restaurant" som var meget lokal men med super dejlig frisk fisk og skaldyr. Anbefalet af Lonely Planet og vores butler (ja vi har 2).
Imorgen skal vi have massage fordi vores skønne butler Mrs. Ade har kontakter til nogle fra stranden - 1 time til 35 kr. Og så er den vist betalt !!!

vi nyder lige nu vores dyre billige vin i vores indendørs udendørs stue og Langsung kommer af med lidt rådenskab fra tarmene...

alt vel herfra

The girl's with spaghetti hair

18th September 2009

fedt
Hvor er det dejligt at høre lidt fra jeres tur, kan jo se det hele for mig. fedt fedt. Ha det rigtig dejligt alle sammen

Tot: 0.121s; Tpl: 0.021s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0546s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb