Cesta do Pangandaranu


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java » Pangandaran
August 2nd 2014
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: -7.69075, 108.649

Ráno mě budík budí chvilku po páté, nezahálím, čistím zuby, dobaluji batoh a vyrážím na hlavní cestu doufajíc, že chytnu nějaký bus, či stopnu auto. Netrvá dlouho a zastavuje mi minivan, obdobný kterým jsem přijel sem, a ptá se kam chci. Když říkám, že do Bandungu, odpovídají, že za nimi jede bus. A opravdu. Mávám tedy na něj a tam mi oznamují, že ano do Bandungu jedou. Hmm tak to bylo rychlejší a jednodušší než jsem si myslel 😊. Usedám do busu a usínám. Cesta utíká a za pár hodin jsme v Bandungu. Sice jsem se chtěl nechat vyložit na nádraží, odkud jezdí bus do Pangandaranu, ale bus nakonec město celé objíždí po obchvatu. Nechávám se tedy vyložit na opačné straně města na nějaké křižovatce, shodou okolností přesně na té, kudy by měl jet i bus do Pangandaranu. To si raději ještě potvrzuji od místňácké spolucestující z autobusu. Celkem vyhladovělý jdu najít něco k snědku. Zaplouvám do první jídelničky a dávám si rýži a nějaké kuře. Je to dobré a bodlo to. Ještě jednou si ověřuji informaci ohledně autobusu a vyrážím doufat, že mi někdo zastaví. Stojím u cesty asi 1minutu a hle, co nám to jede. Bus do Pangandaranu. Mávám, on zastavuje, já nastupuji a je to hotovo. Páááni, tak takhle jednoduché jsem to opravdu nečekal. Dnes jsem opravdu klikař. Cesta trvá opravdu dlouho, ale mě to ani nevadí, protože jsem prakticky celou cestu prospal 😊. Každopádně vystupuji kolem 18hodiny večer na místě. Ještě se zastavuju ve stánku koupit si místní simku a už vyrážím hledat ubytko. To se ale ukazuje mnohem težší než to původně vypadalo. Je konec ramadhanu, takže všichni slaví a ceny jsou napálené minimálně o 100%. Ach joo… takže dnes asi neušetříme. Nakonec usmlouvávám cenu alespoň trochu nižší, ale i tak dost napálenou. Nojono 😞. Jsem unavenej a tak se sprchuji a jdu si rovnou lehnout…

Advertisement



Tot: 0.147s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0623s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb