Bali :)

Asia » Indonesia » Bali
March 2nd 2007
Published: March 13th 2007

Hei igjen😊 Vi landa paa Bali rundt midnatt 17. februar..sida d va seint paa kveld foer vi kom fram, hadde vi ordna me baade hotell og transport paa forhaand..saa vi blei godt tatt imot..hehe..😊ved utgangen sto der en mann i skjoert (svaert fargerikt!)og vifta me et skilt der d sto Mr and Mrs Solvag..hm..(dei fyste dagane paa Bali antok alle dei lokale at vi va paa bryllupsreise!!!ka... Read Full Entry

Photos are below

Ulu watu..Ulu watu..
Ulu watu..

utruli fint der!!
Her va sann ca rett ned! paa alle kanta rundt tempelet..Her va sann ca rett ned! paa alle kanta rundt tempelet..
Her va sann ca rett ned! paa alle kanta rundt tempelet..

dansen blei vist nesten helt paa kanten av klippa..:)
Vekk me onde aande!Vekk me onde aande!
Vekk me onde aande!

Kver morning blei dissa lagt ut (vanligvis bare en eller to) foran alle inganga..for aa jage vekk onde aandeog oenske dei gode velokommen inn..om aa gjoer aa ikkje trakke paa dei..:)
Deili me en avkjoelande dukkert!Deili me en avkjoelande dukkert!
Deili me en avkjoelande dukkert!

Sjoel om d va ganske overskya store dela av tida, va d utruli varmt!!
en av mange smaa shoppinggate i Kuta..en av mange smaa shoppinggate i Kuta..
en av mange smaa shoppinggate i Kuta..

motorsykla fauk forbi i begge retninga! til og me noken faa bila..
Han her kunne aa pakke inn ting!!Han her kunne aa pakke inn ting!!
Han her kunne aa pakke inn ting!!

haape d kjeme heilt fram..:)

13th March 2007

Misunnelig
Eg e rimelig misunnelig på dokke no. Eg skulle gjett ein del for å vere i varmare strøk no. Ikkje at det er kaldt her, men 8 grader e meir ullsokka i gummistøvla enn det e shorts og surfing. Eg får litt lyst til å reise no. Hmm.. E vel berre å spare studielånet. Evt kunne eg jo få meg en jobb. Jaja. Eg har det no egentlig fint i Trondheim.
13th March 2007

hilsen
Hei hei!!!! Hadde sett for meg bali under regntunge skya,men får et heilt anna inntrykk av alle dei fine bilda:-)Trur at "sytemeldingane" fra Jaana om regntid,har vert litt overdrevne!!!Dokke har fått med dokke månge flotte opplevelsa der:-)Spennande for oss å få lese og sjå!!!Fortsatt super blogg!!! At Jaana blir god t å prute trur vi så gjerne,hon har en god porsjon finsk sisu (stretskap) i årane:-) Gleda oss no t blogg fra kenguruland!!! Håpe dokke har d flott der forsatt!!!
14th March 2007

Hei!
Godt gjort å shoppe og prute seg til "millionæra" no midt i turen. Bra at det finst litt problem på andre sida av kloda og fks. innpåslitne seljarar, nysjerrige apekattar og REGN. (Egentleg ganske likt heime.) Vi er no så bortskjemde med fine bilde og spennande brev at vi set berre å ventar på meir stoff frå "kenguruland". Ha ein flott tur vidare!!
15th March 2007

Hei hei!! No tenkte eg de va på tide å legge igjen en hilsen igjen. Hadde tenkt å gjere de for lenge sida, men har vore så opptatt me Ibsen den siste tida :P jaja, eg va no før marte dinna gangen og! No må eg vel egentli bare begynne å innrømme at eg e ganske så misunneli!! Alt ser jo heilt fantastisk ut =) Men dokke må ikkje klage over regnet, vi har nemli regntid her heime og.. Nei, dokke får ha go tur vidare og så gleda eg meg masse til blogg fra Australia!! :) Skal hilse fra resten av gjengen og + Soljo da :P
16th March 2007

Hilsen til Gunnar
Gunnar det er trist for deg at bestemora di døde,og ekstra leit må det være at du er så langt borte fra dine i en sånn situasjon...Vi føle med deg! Og vi vil benytte anledningen til å kondolere Gunnar sin familie. hilsen Tone og Mauri
17th March 2007

hei hei
Flott på Bali også! Ser ut som dokke får masse ut av dagane om det dårlig veir eller ikkje. Kjekt å følge med dokke. Trur eg må til Bali ein gong..

Tot: 0.088s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.0586s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb