Bali :)

Asia » Indonesia » Bali
March 2nd 2007
Published: March 13th 2007

Hei igjen😊

Vi landa paa Bali rundt midnatt 17. februar..sida d va seint paa kveld foer vi kom fram, hadde vi ordna me baade hotell og transport paa forhaand..saa vi blei godt tatt imot..hehe..😊ved utgangen sto der en mann i skjoert (svaert fargerikt!)og vifta me et skilt der d sto Mr and Mrs Solvag..hm..(dei fyste dagane paa Bali antok alle dei lokale at vi va paa bryllupsreise!!!kan ikkje skjoenne at vi ser nygifte ut men...)iallefall, vi blei kjoert til hotellet vaart som va i Sanur..heile turen va guida, mannen i dei fargerike va nemli bare me for aa underholde oss, vi hadde altsaa egen sjaafoer i tillegg..hotellet va reint og fint, med den stoerste senga vi har sett saa langt!!Vi blei der i to netter, vi va begge litt influensa-slappe saa vi tok d gansek rolig..minimalt me turista..fin strand der,veldi roli, men vatnet va litt grumsete paa grunn av at d fortsatt e regntid der..Foelte oss forresten veldi rike naar vi for fyste gang tok ut en million i minibanken(1 000 000, d ser litt masse ut!men e ikkje meir enn rundt 700 kr..)

Sanur blei litt for stille og rolig etterkvert som formen blei bedre..vi tok turen til Kuta..d e vel det stoerste og mest kjente turistmaalet paa Bali..her va endel meir turista, men ikkje overfylt..for d meste surfera!og selvfoelgeli endel svenska..dei e bare overalt!!..�tter litt leiting fant vi fram til et helt greit hotell..her maa vi altsaa prute paa alt, til og me hotell!!!blei enige om en grei pris😊vi blei der i tre netter..Vi sola oss og bada i boelgene paa Kuta Beach, fin strand😊strekte seg laaangt...fyste dagen leidge vi oss solseng med parasoll, d vakje saa lurt..vi blei daa maal for alle damene som trakka stranda fram og tilbake og solgte alt muli..fra saronga og smykke til manikyr og massasje..viss man fyst viste interesse for en av dei, va man plutselig omringa av ti stykke!!!syns synd paa mange av dei..dei huska navnene vaaras, Jaana forlovde seg mange ganga naar dei spurte om vi kanskje ville kjoepe noke i maara..d vakje saa lurt..hehe..😊utruli husk paa dissa damene!hadde lite aa forsvare oss me naar dei kom tilbake dagen etter...Langs heile stranda va der surfebrett til leige..Gunnar kasta seg i boelgene, men fant ut at d vakje saa lett som d saag ut!men d va utruli kjekt😊 Jaana maatte holde seg til bading paa grunn av d pokkers ribbebeinet..satsa paa aa ta igjen surfinga i Australia😊iallefall gjoer et forsoek! Veiret va egentli saa som saa...regna endel innimellom!naar d fyst tok laust, vakje d maate paa heller...Blei litt shopping og,masse smaa sjappe overalt..😊kvaliteten va ganske varierande..her maa man virkeli prute paa alt!!til aa begynne me va vi litt forsiktige..men blei flinkare etterkvert!!Jaana blei beinhard til slutt, hadde hon fyst bestemt seg for en pris, ga hon seg ikkje foer hon fikk det som hon ville..noken lo og andre blei frustrert😊Gunnar holdt paa aa le seg i hel noken ganga!

Den 22. forlot vi strendene og havet, reiste innover oeya litt, til Ubud..Vi hadde sett for oss Ubud litt mindre, men d va egentli en liten by..masse butikka og restauranta!heller ikkje vanskeli aa finne seg plass aa bo..Vi tok inn paa Nick's Homestay, en koseli liten plass..rundt 25 kr per pers, for dobbeltrom med eget bad og frokost paa terassa!alt e veldi billi her!
Neste dag va vi tidli oppe for aa utforske Ubud..Vi starta me Monkey Forest Sanctuary, masse apa!!!der va veia/stia som gikk rundt inne i skogen..veldi fint der, smaa gamle bygninga/tempel rundt omkring..der va og en gravplass, og et krematorium...huff..men hoegdepunktet va apane😊utruli soete! men til tide og litt aggresive..fikk beskje om at viss vi tok me oss mat inn, var d paa eget ansvar..tydligvis ikkje bare mat dei va interessert i, vi hadde kun me oss en pose me et nyinnkjoept klesplagg i..gang paa gang proevde apane aa liste seg innpaa oss, og ta den fra oss..Gunnar blei skikkeli angrepen en gang!nesten litt skummelt..😊
Etter en go lunch va vi klare for litt meir shopping..utruli masse fint her!!!Mange flinke kunstnera her!Kun plass i sekkane som stoppa oss, for d meste va veldi billi..Jaana skulle gjerne kjoept me seg alt,helst store ting!!!!Men Gunnar maatte sette ned foten😊men litt smaating blei d no kjoept..Vi trakka opp til et stort to etasjes marked, der hadde dei masse rart!!kjempekjekt aa gaa og sjaa�lle va desperate etter aa selge, kunne kjoepe ting saa og sei gratis..Jaana ville gjerne kjoepe me alle..men d lar seg jo ikkje gjere!Seinare paa kvelden begynte d aa plaskregne!!vi klarte aa havne paa en "norsk" restaurant, tragisk plass!!!!huff..men dei hadde iallefall kjoettkake😊Ting stenge tidli her, og noke saerli uteliv fins ikkje..

Dgen etter tok vi en rundtur rundt paa oeya..vi leigde bil med sjaafoer😊 Vi starta i hall ni tida,knallblaa himmel og sol�yste stopp va Mengwi, og The Royal Temple..d va fra da Bali hadde eget kongedoemme, fortsatt e d etterkommerane til kongen som vedlikeholde og drive tempelet..den indre delen av tempelet va som vanli stengt av, vi fikk bare sjaa inn...Etter d gikk turen nordover til Munduk, der saag vi masse kaffi-planta og risterasse..og i bakgrunnen den hoegste vulkanen paa Bali..utruli fin utsikt�rti aa sjaa korsen landskapet forandra seg t lenger nord vi kom..og ikkje minst temperaturen!Naar vi kom litt opp i hoegda va temperaturen faktisk behageli, og ikkje drepande!paa vei oppver va d og masse apa i veien!!akkurat som saudene heime..😊Neste stopp va Lake Beratan, fargane og fjellene minte veldi masse om heime!!Va veldi fint der, og et tempel laag idyllisk til😊Vi stoppa og ved ei varm kilde i Banjar..skulle hatt badekle!ikkje at d egentli frista saa veldi aa hoppe ut i brennhett vatn i den varmen..kjente svovellukta lang vei!mellom der vi parkerte og kilda, va der en 8-10 smaa"butikka"..utruli innpaaslitne!!d va skikkeli ubehageli, oppfoerde seg nesten som villdyr..Jaana blei bokstaveli talt dradd me inn i en av butikkane...syns egentli mest synd paa dei!
Etterpaa stoppa vi i Lovina,helt nord paa Bali..ganske toeft der,me svarte strende..men sjoen va veldi forurensa, boss overalt..Paa vei tilbake stoppa vi i Gitgit, der trakka vi inn i bushen til vi kom til en foss..utruli toeft!Gunnar fikk leike Tarzan😊Vi va tilbake i Ubud i fem tida, hadde hatt en fantastisk dag!!😊

Etter tre netter i Ubud reiste vi tilbake til kysten, til Legian..d va en skikkeli humpete busstur dit!!i dag regna d igjen..vi tok oss en liten tur paa stranda..som ligge ved sida av Kuta Beach..nesten ingen folk!Saa her va "damene" enda travlare..som vanli forlovde Jaana seg til nesten alle sammen, sa hon skulle kjoepe me dei i maara for aa faa fred..kom ikkje til aa bli noke problem sida vi hadde bestemt oss for aa fare tilbake til Kuta igjen neste dag..�r va litt meir aa finne paa sida d regna, beire bade- og surfe-forhold, vatnet va litt reinare og finare der😊Saa dagen etter va d altsaa tilbake til Kuta...og, d va fint veir!!!😊Vi tok inn paa et fint hotell, og bestemte oss for aa bli der dei siste daganbe paa Bali..sleppe aa stresse rundt noke meir..etter d va d rett paa stranda!Vi lot vere aa leige solsenga, viste seg aa vere lurt, "damene" vakje fult saa interesserte da..😊Vi kosa oss me bading og surfing i noken tima😊 Plutseli, naar d va helt fjoere, stroemma d til me folk for aa rydde stranda! baade tare og boss som laag slengt paa land..alle "ansatte" paa stranda i full aktivitet!!vi foelte osslitt late som bare laag og saag paa..paa et blunk va stranda rein og fin igjen😊 Sida d va saa fint veir bestemte vi oss for aa fare til Ulu Watu, helt paa soervest kysten..d e et tempel som ligge utruli toeft til paa toppen av ei klippe..der va bare sinnsykt flott!!og igjen,masse apa overalt😊Vi fikk paa oss "fine" fargerike skjoert foer vi fikk komme inn paa tempelomraadet..Rett bortafor va d laga til ei lita tribune..der hadde dei daglige forestillinga me Kecak dans, en av dei mest unike balinesiske dansane!musikken dei dansa til, lagde dei sjoelv..besto av sytti menn, som sang og lagde lyda!Fikk ikkje me oss saa masse av handlinga og historia rundt,men va absolutt verdt aa faa me seg!mens dei dansa og sang gikk sola ned i bakgrunnen!Nok en fin dag�i neste dagane va prega av varierande veir..

Saa kom dagen vi skulle reise..Flyet vaart gikk ikkje foer midnatt, saa vi fikk heldigvis sette tingene paa hotellet..da hadde vi dagen til disposisjon😊 Vi fikk sendt heimigjen en del smaating..Mekti imponert over mannen paa postkontoret!!han har tydeligvis sendt pakka foer..han bare rista paa haude og lo naar han saag ka vi hadde tenkt aa sende..Jaana har selvfoelgeli kjoept litt knuselige ting..men etter alle kunstens regla, fikk han pakka alt godt inn..haape fyst og fremst at den kjeme fram, og i tillegg at d e heilt fortsatt! 😊

Rett foer vi skulle fare paa flyplassen begynte d aa regne igjen, skikkeli..vi blei soekkvaate!!bilen som kjoerte oss fikk nesten motorstopp paa heile greiene..men gikk heldigvis bra😊

Vi har hatt utruli fine daga paa Bali😊Likte oss veldi godt!!blei tatt veldi godt i mot..einaste som va litt kjedeli va regnet, men maa vel taale saapass..d va iallefall varmt og fint heile tida!!Viss vi noken gang skal tilbake, ska vi ha me stoerre kuffert😊

Omsider e vi komt oss til Australia!!har d helt konge😊

Haape alt staar bra til heime og!Bare aa legge igjen kommentara(d gjelde alle!), allti like kjekt😊

Klem fra Jaana og Gunnar 😊

For dei som ikkje skjoenna d, saa e der meir bilde paa neste side😊

masse rart!!masse rart!!
masse rart!!

D gikk i morning price, raining price, evening price, closing price og special price..hehe..:)

13th March 2007

Misunnelig
Eg e rimelig misunnelig på dokke no. Eg skulle gjett ein del for å vere i varmare strøk no. Ikkje at det er kaldt her, men 8 grader e meir ullsokka i gummistøvla enn det e shorts og surfing. Eg får litt lyst til å reise no. Hmm.. E vel berre å spare studielånet. Evt kunne eg jo få meg en jobb. Jaja. Eg har det no egentlig fint i Trondheim.
13th March 2007

hilsen
Hei hei!!!! Hadde sett for meg bali under regntunge skya,men får et heilt anna inntrykk av alle dei fine bilda:-)Trur at "sytemeldingane" fra Jaana om regntid,har vert litt overdrevne!!!Dokke har fått med dokke månge flotte opplevelsa der:-)Spennande for oss å få lese og sjå!!!Fortsatt super blogg!!! At Jaana blir god t å prute trur vi så gjerne,hon har en god porsjon finsk sisu (stretskap) i årane:-) Gleda oss no t blogg fra kenguruland!!! Håpe dokke har d flott der forsatt!!!
14th March 2007

Hei!
Godt gjort å shoppe og prute seg til "millionæra" no midt i turen. Bra at det finst litt problem på andre sida av kloda og fks. innpåslitne seljarar, nysjerrige apekattar og REGN. (Egentleg ganske likt heime.) Vi er no så bortskjemde med fine bilde og spennande brev at vi set berre å ventar på meir stoff frå "kenguruland". Ha ein flott tur vidare!!
15th March 2007

Hei hei!! No tenkte eg de va på tide å legge igjen en hilsen igjen. Hadde tenkt å gjere de for lenge sida, men har vore så opptatt me Ibsen den siste tida :P jaja, eg va no før marte dinna gangen og! No må eg vel egentli bare begynne å innrømme at eg e ganske så misunneli!! Alt ser jo heilt fantastisk ut =) Men dokke må ikkje klage over regnet, vi har nemli regntid her heime og.. Nei, dokke får ha go tur vidare og så gleda eg meg masse til blogg fra Australia!! :) Skal hilse fra resten av gjengen og + Soljo da :P
16th March 2007

Hilsen til Gunnar
Gunnar det er trist for deg at bestemora di døde,og ekstra leit må det være at du er så langt borte fra dine i en sånn situasjon...Vi føle med deg! Og vi vil benytte anledningen til å kondolere Gunnar sin familie. hilsen Tone og Mauri
17th March 2007

hei hei
Flott på Bali også! Ser ut som dokke får masse ut av dagane om det dårlig veir eller ikkje. Kjekt å følge med dokke. Trur eg må til Bali ein gong..

Tot: 0.096s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.0637s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb