Bali - badeferie på Sanur Beach

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Sanur
June 29th 2011
Published: July 3rd 2011

Ja, så var vi klar til lidt badeferie på Bali før oplevelserne for alvor skal tage fart. Det var hotellet dog ikke, da deres politik var at der ikke var, at der ikke måtte være med end 4 på værelserne til trods for at vi havde bestilt et 4 sengsværelse + en opredning. Det kostede en del ventetid og parlementering før vi fik lov at flytte ind - mod ekstra gebyr selvfølgelig. Her er så tilstrækkeligt turistet til, at de er helt obs på, hvordan der kan tjenes penge på turisterne. Bortset fra det var det et helt fantastisk lille hotel i original stil omgivet af en hyggelig have, helt ned til stranden og med en fantastisk service og forplejning. Ikke ret mange mennesker, så på ingen måde så turistet/ødelagt som frygtet. Det blev dog ikke til helt så meget solferie, som vi havde forventet, for det var overskyet et par af dagene, men det var nu nok også meget sundt for vores stadigt vinterblege kroppe, og man kan jo godt bade alligevel! Brugte også tiden til lidt sight seeing bl.a. til et af de mest berømte templer på Sydbali.

Tot: 0.088s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 55; dbt: 0.0503s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb