Dag 10

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Sanur
September 18th 2008
Published: September 18th 2008

Dinsdag 16 september,
Vandaag weer effe een lekker rustig dagje, ma en ik werden om 9 uur door Angung, opgehaald om nog een keertje naar de Pasar toe te gaan, de mannen bleven uiteraard weer in het hotel.
Wij waren rond 11 uur alweer in het hotel terug, en pa en ma zijn daarna met Angung, mee gegaan naar een winkel in het hotel waar o.a. leren jassen op maat worden gemaakt.Ook zouden de prijzen daar een stuk goedkoper zijn.
Na wat onderhandelen en het opmeten van de maten hebben Margie en ik een leren jas laten maken, en afgesproken dat deze vrijdag klaar zouden zijn,voor nog geen 150 euro hebben wij twee leren jassen laten maken.
Verder hebben we vandaag niets bijzonder gedaan en lekker op het strand en aan het zwembad doorgebracht.
S'avonds een taxi genomen naar het centrum van Sanur om wat te eten,darna nog wat winkeltjes bekeken
Leon heeft nog een spijkerbroek gekocht.
En toen naar ons hotel en vlug naar bedje toe,...

Tot: 0.212s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.0548s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb