Pis osse.......!!!!!

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Kuta
September 29th 2009
Published: October 1st 2009

Det var blevet tirsdag morgen og efter et dejligt morgenmåltid, tilberedt af "the staff", blev vi hentet af Dewa (vores fantastiske chauffør). Vi havde på ørådet dagen før besluttet at tirsdagens udflugt skulle gå til Waterbom (Balis vandland). Vandlandet ligger i Kuta by, og på vejen dertil var det, selvfølgelig også i fællesskab, blevet besluttet at vi skulle starte med lidt shopping i Kuta by, som jo alligevel var på vejen. I byen delte vi os op i mindre hold efter interesse, så vi ku' udnytte tiden mest muligt. Team Langsung og Hr. Suhrs spenderede tiden med at lede efter et pokerspil til Langsungs nyerhvervede PSP spil.......-men men,...-de eneste spil man kunne få i Kuta var Fake, but very good copy of course, hehe :-) Nå men team Pølle og Nelle tog en runde i byen og fik købt lidt gaver til familien alt imens team Svea forsøgte at bruge deres højt udviklede shoppinggen til at finde lidt lækre tekstiler i håb om at have lidt nyt at iklæde sig om aftenen. Desværre blev de slemt skuffede, da alle butikkerne var mere end fake, hvilket vil sige at tøjet ud over at være copy i virkeligheden aldrig har eksisteret i pågældende design.....-det hele lignede bare Sh..!!!! Så med nedadbøjede hoveder måtte the Svea's istedet dulme smerten og skuffelsen med lidt trøstespisning på den lokale kagebar....-uhmmmm.......-4 store lækre kager blev bestilt og næsten konsumeret, -og så skal vi lige love jer for at vi var klar til Waterbom!!! Inde i badelandet blev der gået til den. Vi fik prøvet næsten det hele.....-og der blev grinet en hel del og til tider også skreget meget!! (aller mest af frygt for de tislugtende Ninjaer som forsøgte at springe over i køerne......-hmmmmm, måske det i virkeligheden var mussier i fuld badeudrustning???) Det hele var meget underholdende, så meget at visse kom til at knibe en lille tissetår på vejen ned, hihi :-)......ja faktisk var Mr. P. og Nelle et øjeblik lidt bange for at Nelles vand var gået!!! (but no worries, -der var vist allerede godt med pis i pools'ne). Efter Waterbom blev der handlet indt til et lækkert hjemmelavet måltid mad, som vi alle nød hjemme i villaen. Ja selv vores securitymænd nød aftenen med et hjemmelavet måltid dansk mad, ahhhhh :-)

Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0497s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb