Indiarree...

Asia » India » Rajasthan
June 21st 2008
Published: July 7th 2008

Op 11 juni om 6.25u tufte onze trein het station van Ahmedabad binnen. Deze keer stond er geen privévervoer of nonkel Jos ons op te wachten, maar begaven we ons dapper in het rickshawgewoel en baande ons molvormige mormel ons naar het hotel. Ahmedabad is vooral bekend dankzij de ashram die Ghandi daar oprichtte in 1937: dat moesten wij natuurlijk eens gezien hebben. De ashram (soort spirituele ge... Read Full Entry

Photos are below

Op het strand van OostendeOp het strand van Oostende
Op het strand van Oostende

Strand maar dan zonder zee
Kijk eens diep in mijn ogenKijk eens diep in mijn ogen
Kijk eens diep in mijn ogen

Wie het eerste lacht, heeft verloren...
Druppel op een hete plaatDruppel op een hete plaat
Druppel op een hete plaat

Het schaarse water trekt van heinde en ver volk en vee aan
Dromewaaris?Dromewaaris?
Dromewaaris?

Na elke middagpauze moest Khan de afgedwaalde dromedarissen weer gaan zoeken
Julia en Mister LaluJulia en Mister Lalu
Julia en Mister Lalu

Genietend van een welverdiende portie droog gras
Kokerellen met KhanKokerellen met Khan
Kokerellen met Khan

Elke dag lekker eten afgewerkt met een vleugje zand
DuneDune
Dune

De zandduinen in de Thar-woestijn
Met de neus in de luchtMet de neus in de lucht
Met de neus in de lucht

Anne houdt de teugels weeral stevig in handen
Het reisgenootschapHet reisgenootschap
Het reisgenootschap

Yves, Julia, Anne en Mister Lalu
Karni Mata TepleKarni Mata Teple
Karni Mata Teple

Oftewel de Rattentempel (Bikaner)
Hawa Mahal, Jaipur, RajasthanHawa Mahal, Jaipur, Rajasthan
Hawa Mahal, Jaipur, Rajasthan

Het Paleis der Winden: vanuit elk raam gluurden de vrouwen van de Maharaja naar het leven op straat

9th July 2008

Super!
Zoals jullie beschrijvingen van jullie Indië-reis hebben we nog niet vaak gelezen. Met voldoende aanpassingsvermogen, respect voor de cultuurverschillen, vele vleugjes humor, enz. is het weer uitkijken naar de nieuwe blog! Doe zo verder en blijf ons verrassen.
10th July 2008

'k Was enkele blogs achter maar ik kan vaststellen dat alles nog altijd even vlot verloopt. De foto's zijn weer super en de beschrijvingen kan je zo meebeleven. Waar vinden jullie die 'bhupat's' en andere plaatselijke 'kwieten' toch maar en de belevenissen zijn altijd navenant. Nog veel plezier op jullie verdere Azië-tour!

Tot: 0.198s; Tpl: 0.01s; cc: 20; qc: 96; dbt: 0.1624s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb