Pushkar - opice


Advertisement
India's flag
Asia » India » Rajasthan » Pushkar
November 17th 2006
Published: November 17th 2006
Edit Blog Post

Naklady na zivot v meste Pushar su polovicne ako v inych mestach - izba ma stoji len 100 rupii, jedlo tiez ujde, internet je iba 10 rupii na hodinu - bezne platim 30 a napalovanie fotiek je len 50 rupii - bezne platim 150-200 rupii. Dnes rano sa to dalo vydrzat - sice sa modlili, ale podarilo sa mi spat dalej. Dnes vecer ideme na miestnu party s "hltacmi" ohna, fire dancing atd.. Zajtra sa asi presuniem do dalsieho mesta - Jaipur, este chcem toho tolko vidiet, nechcem sa zbytocne zdrziavat na 1 mieste. Dnes vyuzijem cas na to ze doplnim fotky do predchadzajucich blogov, kde som ich dala len velmi malo. Takisto mam asi 10 pol minutovych video, tak ich tiez uverejnim. Dnes rano som urobila par poslednych fotiek s opicami, tak ich stiahnem. Vcera som posielala domov dalsie napalene DVD s fotkami a nechcela som verit vlastnym ociam ako to zabalili. Kedze z kazdej strany od domacich pocuvam ze je velka sanca ze mi to DVD po ceste rozbiju - bud ked nan tresnu peciatku na poste, alebo nan nasypu dalsie baliky. V meste Jodhpur sa mi podarilo zohnat normalnu hrubu obalku na posielanie CDs, ale tu chlapik zobral skatulku zo starych liekov, roztrhol ju a prelozil ako obal okolo mojho DVD. Potom zobral kusok bieleho platna, obalil ten karton s DVD a rukou usil akesi vrecko. Potom mi podal hrubu zelenu fixku a mala som napisat adresu kam to ide. Tou hrubou fixkou to vobec neslo, tak som to napisala perom, ale islo ma pri tom porazit, zle sa na tu latku pisalo. Pritom by uplne stacila papierova obalka, ale tu je nemozne ju kupit. Mam tam fotky z puste a som zvedava v akom stave, ak vobec to dojde domov. Na poste som videla velke baliky Izraelcanov obalene do takeho isteho platna a obsite nitou - teraz uz viem co za baliky stale vidim na staniciach vlakov. Ludia si tu davaju sit saty na mieru, alebo vo velkom nakupuju, lebo vyber je velky. Ja sama som si vcera kupila dlhu suknu a tasku, lebo u nas doma uz nemali vela letnych veci v obchodoch ked som odchadzala. Nasledujuci blog napisem uz z mesta Jaipur asi za 2-3 dni. Potom na severe chcem vidiet len Varanasi a tie Kamasutra temples - po tom sa presuniem na juh do Mumbai, Goa a Kerala na plaze a splavovat backwaters. Inac pocula som par nazorov, ze Goa plaze nepatria medzi tie najlepsie na svete, tak predpokladam ze za 2-3 tyzdne to zabalim a poletim do Thajska. To by som bola v casovom predstihu - na Indiu som si dala povodne 2 mesiace ale myslim ze to stihnem za ovela kratsi cas.


Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement



Tot: 0.221s; Tpl: 0.01s; cc: 30; qc: 166; dbt: 0.1448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb