Mumbaista

Asia » India » Maharashtra » Mumbai
November 18th 2008
Published: November 18th 2008

Ei muuten ole kylma.

Toka paiva Mumbaissa meneillaan, enka ole onnistunut paasemaan 50 metria kauemmas New Bengal hotellista. Aika heikkoa. Olen ollut niin vasynyt, etta nukkuminen on vienyt voiton kaupungilla kiertelysta. Vaan ei se haittaa, silla olenhan tulossa tanne takaisin ennen kotiin palaamista. Ajattelin tehda turistikierroksen vasta sitten. Tai no onhan tassa viela huominen aikaa, jos joku turisti-innostus pukkaa paalle.

Vaan en ole silti ihan kokonaan jaanyt pimentoon siita millaisessa paikassa olen. Taksimatka (vauhdikas ja pomppuinen) kentalta hotellile kesti tunnin, ja sen aikana kerkesi nakemaan jos vaikka mita. Myos hotellin terassilla istuskelu avaa kiintoisia nakymia. Olinkin jo ehtinyt unohtaa millainen suuri intialainen kaupunki on. Paljon vareja, hajuja, tuoksuja, ihmisia, autoja, elaimia, metelia... Hetken alkuun mietin, etta oliko ihan pakko tulla tanne, mutta sitten herasi taas innostus. Ihanaa olla Intiassa. Ihanaa olla ulkomailla. Kylla sita kotirutiinia olikin jo ollut vaihteeksi ihan tarpeeksi. Melkeen alkaa jo paluuahdistusta pukkaamaan.

Taalla Mumbaissa minulla on jaljella viela kaksi yota. Sitten kutsuu etela. Varasin asken netista lennon jollain halpalentoyhtiolla Mumbaista Cochiniin, Keralaan. Saa nahda, etta minne paadyn...

Tot: 0.089s; Tpl: 0.014s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0399s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb