Tanfolyamok kozti Backwater tura

Asia » India » Kerala » Varkala
January 26th 2010
Published: February 3rd 2010

A tanfolyamok kozott adodott 3 nap szabad, melyet a jol megerdemelt alvasra, kiterjesztett beachen toltott reggelekre, a tank melletti kajalgatasra, es az utolso nap egy gyonyoru csonakturara forditottunk India venlencejeben,a Keralai Backwaters nevu kanalisrendszeren. Ez egy komoly, osszessegeben tobb szaz kilometer hosszu kanalis halozat, mely durvan Alappey es delen Trivandrum kozott halad a tengerpartra merolegesen, es nagyobb, durvabb forgalmu, motorcsonakos fobb csapasokbol, valamint elfelejtett kisebb szakaszokbol all. A kisebb szakaszokat erdemes tobb napos lakohajos formaban behajozni, mert teljes nyugalmat, erintetelen, a Tiszato es a holtagak hangulatat Inidai verzioban rekrealo termeszetet, legeleszo teheneket, csodalatos madarvilagot, es nyugodt kis falvakat tekinthet meg az ember elso kezbol. Az egyike a top 10 dolgoknak, amit indiaban erdemes csinalni. Mi egy delutanra mentunk ki Jayannal, a helyi kepbenlevoseg megtestesitojevel (Shiva Garden tulaja, gyerkkoratol Varkalla kornyeken hajozgato vagany) tehat rabiztuk magunkat. Kocsaival 20 perc ki Varkallabol, ott felszallas a kishajora, kezbe a palmaagak, es nyugodt evezocsapasokkal elore a kis szigetre, csaladi Shiva templommal... a kepek magukert beszelnek, meghitt, gyonyoruen nyugodt estet toltottunk a Hatsovizeken.

Tot: 0.287s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 43; dbt: 0.0811s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb