fotoos!


Advertisement
India's flag
Asia » India » Karnataka » Bangalore
April 24th 2009
Published: April 24th 2009
Edit Blog Post

aanschouw mijn fotos!


Additional photos below
Photos: 22, Displayed: 22


Advertisement

airplaneairplane
airplane

the walk to the airplane
mijn lieve  familiemijn lieve  familie
mijn lieve familie

heeft mij helemaal naar brussel gebracht
van londen opweg naar bangalorevan londen opweg naar bangalore
van londen opweg naar bangalore

dit kreeg ik mee om mijn reis te verzachten
KINGFISHERKINGFISHER
KINGFISHER

mijn airline heet zo, maar het bier dus ook! het was een vet luxe vlucht! kan ik niks van zeggen!
busjebusje
busje

ben met dit busje opgehaald van het vliegveld. Het staat nu voor de ingang van de universiteit
vliegveld naar campusvliegveld naar campus
vliegveld naar campus

dit kom je tegen onderweg
mensen in het labmensen in het lab
mensen in het lab

ook op zondag dus! links zie je sourabh
mensen in het labmensen in het lab
mensen in het lab

marudachalam (links) en sayan
kurta kopenkurta kopen
kurta kopen

In de autorikshaw naar de mall
uitzicht uit rickshawuitzicht uit rickshaw
uitzicht uit rickshaw

allemaal stalletjes langs de weg
kokosnoten etenkokosnoten eten
kokosnoten eten

het wordt ingehakt met een scherp mes! ziet er gevaarlijk uit bij zo'n klein kind maar hij doet t enorm goed! is lekker zeg!
campuscampus
campus

rechts de labs, links de administration
mijn kamermijn kamer
mijn kamer

zie je het rode? daar is mijn kamertje
plee en douche en wasbak!plee en douche en wasbak!
plee en douche en wasbak!

what do I need more?
mangoboom!mangoboom!
mangoboom!

hier staat de hele campus vol mee!


25th April 2009

Yo! De hele campus vol met mangobomen??? C'est genial!!! Bon appetit, Liefs Gido
25th April 2009

Wat leuk zeg die foto's! Hebben wij ook een beeld bij je verhalen. Super hoor.dikke kus Mams
26th April 2009

geweldig
Hoi Freek: weer zo'n wereldreizend stukje familie waar we van mee mogen genieten!! Ga zo door jong, vooral met die foto's. groet, ook van Oom Leen

Tot: 0.157s; Tpl: 0.024s; cc: 5; qc: 43; dbt: 0.0607s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb