Staaale v Lehu..


Advertisement
India's flag
Asia » India » Jammu & Kashmir » Ladakh » Leh
October 21st 2006
Published: October 21st 2006
Edit Blog Post

Posledne dva dni prebehli tiez v pomerne prispatom duchu. Polovicu nasej vypravy totiz postihli mensie zaludocne problemy a tym padom sa ziadne vacsie vylety do okolia nekonali. Zbytok expedicie sa len venoval dalsiemu prieskumu mesta. Tiez sa nam cosi zhorsilo pocasie a teda aj s vystupom ku klastoru Namgyal Tsemo cakame na slniecko.
Dnes sme vybehli aspon do Changspy (dedinka na okraji Lehu) a odtial hore ku pagode Shanti Stupa. Stretli sme tam milu rodinku miestnych s naozaj rozkosnymi deturencami. Boli celkom zhovorcivi a radi sa nechali odfotit. Zrejme ich potesilo aj to, ze sme dodrzali ich zvyky aj bez vyzvania (t.j. ked tam prisli, nasli pred pagodou zaparkovane nase topanky.. 😊 ).
Potom sme zliezli spat do mesta a okolo starej vojenskej pevnosti sa vratili na hotel. Ucinili sme aj prvy zufaly (a znacne neuspesny) pokus o zakupenie leteniek do Dili. V utorok by sme uz chceli letiet spat. Kazdopadne pocasie je tu momentalne take, ze aj vtaky radsej sedia na drotoch. Uvidime zajtra..


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

LehLeh
Leh

Pohlad na mesto od pagody..
Kostik..Kostik..
Kostik..

Kostik si foti Himalaje.. :)
Nase boticky..Nase boticky..
Nase boticky..

My vieme, co sa slusi a patri!


21st October 2006

question
Ehm, ktora polovica mala zaludocne problemy? Igiho polovica alebo Kostova? Asi sa nemusim ani pytat. Ako tak citam a kukam foto, zacinam vam strasnym sposobom zavidiet. Vyzera to uzasne.. adorable!! Inac, pekne boticky.. Som na Vas hrda!! :) aj ked ste tak daleko..alebo ja som daleko.. Kazdopadne posielam pozdrav z Pennsylvanie.. Inga PS: Nabuduce idem s Vami!!! (to aby som zacala setrit....:))
22nd October 2006

...jeeeeej:)...
Az teraz som si precitala Iginov odkaz a hned som sem pribehla...A straaasne vám zavidim...nabuduce idem tiez...isla by som aj teraz, ale Superman je mimo a nema ma kto odniest....s vami by bola urcite sranda...Tina:) ...(dufam, ze Igino tusi ktora)....
23rd October 2006

hmm
Cafte chlapi, je to tam pekne, ale strasne malo fotiek a hlavne strasne chaby popis miesta, cakal by som viac, aby sa to oplatilo pozerat, napr. aki su tam ludia, ake su zvlastnosti daneho miesta, speciality a pod.
23rd October 2006

Re: hmm
Jo HeRo uplne chapem len ako by som to povedal ohladne fotiek , v na sej momentalnej oblasti je jedina forma internetu dial-up popripade kombinovany so satelitom a niektore kaviarne maju zakaz vobec uploadovat foto. Co sa tyka ich kvality je tu este obmedzenie samotneho servera ale pocet sa pokusime zvecsit ak sa bude dat. Ohladne opisu miesta a ludi je to asi tak ze toto bolo skor myslene ako info pre maminy aby vedeli priblizne kde sme a ze este zijeme. Ono to naklepavanie predsa len nieco trva to musis uznat a to sa budem radsej kdesi o hodinu dlhsie flakat ako kazdy den presediet hodinu v internet cafe. Ale uvidime co sa bude dat robit.
24th October 2006

Hallo
Je to zaujimave citat, ako sa tam mate.... Uzivajte si to a tak... Chybate mi
24th October 2006

trochu od veci
Kosto, Igi, urcite viete o bezpecnosti v Indii omnoho viac ako ja. Takze len taka poznamka na okraj. Bol som v Prahe a stretol som sa s byvalym kolegom. On ma zase teraz kolegu, ktory mal brata, ktory tiez bol v Indii, ale sa tam stratil. Su to 4 roky a oni nevedia vobec nic. Zaver si urobite sami. Nechcem vas strasit, len som pokladal za nutne vam to "povedat". Na tuto dovolenku budete spominat cely zivot, nebolo by zle mat nejaky zapisnik a pisat si dojmy (sam pre seba) priebezne cely den. Vzdy su detaily, ktore stoja za poznamku ale tych novych dojmov je a bude tolko, ze co nezaznamenate bude prekryte. Good Luck.

Tot: 0.14s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 67; dbt: 0.1026s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb