Leh - Nimmu

Published: October 23rd 2006

ChangspaChangspaChangspa

Pohlad z Namgyal Tsemo
Vcera bolo pocasie stale dake nevesele, ale aj tak sme sa rozhodli vybehnut hore nad mesto ku klastoru Namgyal Tsemo a urobit par fotiek. Nakoniec to vyslo celkom fajn, len sme pri tom skoro zamrzli. Vecer sme uz len bludili Changspou a snazili sa najst miestne ekologicke centrum (potrebujeme sa zbavit odpadu a smetiak je tu asi jeden v meste a aj ten pri tom centre..). Samozrejme, ze navigacie sa zhostil Igino (to ako ja..) a tak to aj dopadlo. Nasli sme vsetko mozne, vratane zenskeho centra, len ekologicke centrum nie. Po navrate a blizsom prieskume mapy (ktoru sme samozrejme so sebou nemali) sme podnikli vypravu cislo dva, tentokrat uspesnu. Takze pet flase traste sa! 😊
Dnesny den nam asi vysiel najlepsie z celeho pobytu tu. Kedze od rana nadherne svietilo slniecko, vybehli sme zase ku klastoru (repete fotenia 😊 ) a po obede sme si prenajali taxik aby nas zaviezol do dedinky Nimmu asi 30km od Lehu. Bola to neuveritelna spanila jazda po uzkej desne hrbolatej cesticke, kde na jednej strane bol hlboky zraz a na druhej skalna stena. Naseho vodica to ale zjavne neznepokojovalo a do zakrut bez zvodidiel sa rutil s pekelnou istotou, vyhybal sa divoko pomalovanym nakladakom
No name havino..No name havino..No name havino..

Kostikov novy kamarat.. :)
znacky Tata a popri tom pravidelne za jazdy otvaral dvere a odpluval si na cestu. My sme ho pre zmenu permanentne otravovali s tym nech zastavi, aby sme mohli fotit (a vydychat sa z tej jazdy..). Nakoniec to vyslo cele paradne a fotiek mame tolko, ze asi usporiadame vystavu.
Vecer sme este vybehli na kopec, co lezi na sever od Lehu a pokorili vyskovu hranicu 13000 stop. Domov sme sa vracali po tme opustenou cestickou obklopeni len pustou a horami. Krasny zazitok..
Vcera sa nam po tvrdom boji podarilo ziskat letenky do Dili, takze opustame Leh. Aj ked pri pohlade na letenky (papiere vypisane desne necitelne perom) som fakt zvedavy, co nam na to povedia na letisku. Ale podla kancelarie Indian Airlines sa da lietat aj vojenskym specialom, tak mozno to vyskusame.. 😊

IndusIndus
Indus

..alebo Zaskar? 80/20 pre Indus..
Hmm...Hmm...
Hmm...

Kto vie co to je, nech sa prihlasi!
Fotograf Kostik..Fotograf Kostik..
Fotograf Kostik..

..si dupe k nasemu zihadlu. :)

23rd October 2006

...neprovokujte...
Tak dobre, uz to nie je velmi vtipne....uz chytam tak trochu nervy...preco tam nie som...kde furt trci ten Superman, aby ma za Vami vzal....?A uz sa tesim, ako budem moct zahajit Vasu vystavu...Kostik ma sice nepozna, ale ved Igino ma urcite ospieva a dohodneme sa...Tinna:)....PS:inak, Kostik je veeelmi sympaticky...poznat to z tych fotografii...
24th October 2006

parada
Kua chlapi, tam je krasne, ta prva fotka je ako s National Geographic :) Parada, a ja tu musim sediet v praci :( Vyskusajte ten vojensky special, nech je sranda

Tot: 0.161s; Tpl: 0.016s; cc: 12; qc: 65; dbt: 0.1154s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb