Kalpa

Asia » India » Himachal Pradesh » Kinnaur
September 11th 2010
Published: September 11th 2010

Takze Kalpa.. :-) Po tulani sa v nadmorskej vyske cez 3km obklopeni len skalami a prachom sme si zohnali odvoz do Reckong Peo. Zobral nas nejaky miestny typek Jeepom za vcelku symbolicku cenu, ale za jeho sposob jazdy sme zaplatili par novymi sedivymi vlasmi. Kazdopadne to nakoniec zvladol az do ciela v Peo, co je take neutulne mestecko obklopene horami a odtial sme zobrali bus do Kalpy. Ta uz bola ovela prijemnejsim miestom aj ked pocasie nam moc neprialo a snad okrem druheho dna, kedy bolo uplne plechovo, nas strasili nejake mraky a sem tam aj sprchlo. Za posledne dni co sme v Nako nachodili kilometre do dialky aj do vysky sme uz mali chodenia natolko pokrk, ze sme skor oddychovali a tulali sa po blizkom okoli ako to len pocasie dovolilo. Prvy den sme hned zbehli spat do Reckong Peo vybavit nejaky odvoz dalej, ale nasa snaha bola marna. Nie len ze tam nebola ziadna agentura na zohnanie shared taxi, ale dokonca ani autobusova stanica nemala ziaden office. No proste diera. To uz aj Kaza mala aspon nieco a to bola mensia. Internet bol iba hore v Kalpe a aj to taky ze pojazdny bol len posledny den. Nakoniec sme
Po prichode:Po prichode:Po prichode:

K: Je to tu nezvykle zelene! I: A dobra polovica toho sa da vyfajcit..
to uzavreli tak, ze dalej sa pojde local busom. Triasli sme sa hrozou uz len pri tej predstave. :-D
Dalsi den radsej ani nespominat. Uplne sme ho prehliveli a jediny mini vylet smerom hore nad dedinku dopadol tak, ze Igino potom hodinu pral veci. Detaily zaujemcom osobne.. :-D
Viac niet moc co dodat. Kalpa bola prijemne miesto na oddych s nadhernym vyhladom na Kinner Kailash, ktory obzvlast vecer pri zapade slniecka sposoboval, ze sme zbesilo cvakali fotakmi. Inak uz ale nemala toho tolko co ponuknut a dva dni tam stacili na to, aby sme zatali zuby a zobrali bus dalej do Shilmy.. :-)

A vedla budhistickyA vedla budhisticky
A vedla budhisticky

Plus havo.. :-)
Kinner KailashKinner Kailash
Kinner Kailash

Nevieme ci to je on, ale je to horuci kandidat! :-D
Kostov hrncekKostov hrncek
Kostov hrncek

Takyto vyhlad sme mali z hotela :-)
VecerVecer
Vecer

Na toto sa nedalo vynadivat

11th September 2010
Kostov hrncek

Ako fototapeta v kuchyni :-)
12th September 2010
Po prichode:

:-)
pani tak sa mi zda ze pridete celkom veseli :-D :-D :-D
13th September 2010

Treba dajak kompenzovat tie desive cesty busom :-D

Ako fototapeta v kuchyni :-)
Na poziadanie je takych na stovky. Aj panoramy budu ;-)

Tot: 0.146s; Tpl: 0.019s; cc: 13; qc: 68; dbt: 0.0974s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb