Goa


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa
April 21st 2008
Published: May 11th 2008
Edit Blog Post

"I'm on my way to Goa and will chill there for awhile.
( too many ruins, temples, museums, historical places and cultural shows lately. I just need to do nothing, perceive nothing , think nothing for awhile. Maybe with a good book for company( nah... that would make me think) or a bad one ( that's better 'cause it sounds boring )I just want to numb my brain with chilled beers and some chillout music : ))))
and when I get tired of doing nothing I will plan my next step and hopefully will surprise myself and all of you too : ))))" I wrote to one of my friends, and true to my word, here I am. In Goa. A place I clearly said I wont visit, because it is too touristy, and after spending 7 years of my life in the Caribbean Islands, a beach and some coconut palm trees -trust me- , is not something that would leave me speachless or amazed...
All in all, I am trully not a beach person, but if you look for beauty you can find beauty in everything and you can clearly enjoy everything... you just have to put your mind to it : )
I hope you will enjoy the pics

"Úton vagyok Goa felé, egy kis nyugira van szükségem.
(túl sok romot, templomot, történelmi nevezetességet és érdekességet láttam mostanában) szükségem van arra, hogy ne lássak, érezzek, halljak és semmiféle új inger ne érjen egy darabig és hogy ne kelljen nap, mint nap új szállás, vonatjegy, busz, avagy étterem után néznem...
Egy jó könyvvel (nem, az gondolkodásra késztet) vagy egy rosszal (az jó, az unalmas) pár jéghideg sör es némi chill out zene társaságában. Pihenni, unatkozni vágyom : )))) és majd ha beleuntam az édes semmittevésbe megtervezem a következő részét a kalandnak, meglepve evvel saját magam, no és persze titeket is". Írtam az egyik barátomnak, s híven szavaimhoz, itt vagyok Goában. Egy helyen, melyről egy éve -amikor az Atlanti Óceánt átszelő hajón a szobát takarító Goa-i stewardom, Sol Diaz kérdésere miszerint meglátogatom e szülővárosát- határozottan azt állítottam biztos hogy Goa nem szerepel majd az utitervemben, mivel az túlontúl turistás, az nem az igazi India...
Különben is, miután eltöltöttem 7 évet a Karib szigetvilágban, egy pálmákkal szegélyezett tengerpart, némi homok és sós víz nem igazán tud izgalomba hozni. Hiába én nem vagyok a tenger imádók csoportjába sorolható... én inkább a felszín alatti dolgokat szeretem csodálni 😉
Persze aki akar, keresés nélkül is rátalál a szépségre mindenhol, csak arra kell az embernek beprogramoznia magát.
Remélem élvezni, fogjátok a fotókat: )))



Additional photos below
Photos: 53, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0286s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb