Goa - Vasco Da Gama - need an advice how to rotate my videos clockwise, if anybody knows, thanks.


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa
November 25th 2006
Published: November 25th 2006
Edit Blog Post


Dnes rano som sa zobudila pomerne skoro a isla som sa prejst k pristavu a tiez si pozriet miestnu plaz ktora nie je urcena pre turistov, ale ked uz som tu tak som to chcela vidiet. Na plaz som sa dostala uzkymi klukatymi cestickami pomedzi male murovane domceky pred ktorymi sa ludia co tam ziju umyvali, cistili si zuby atd - proste kupelne maju pred domom. Pozerali na mna ako na prizrak ale potom sa usmiali a pozdravili. Snazila som sa tadial rychlo prejst - aby som ich nerusila pri umyvani. Na plaz som sa po par minutach dostala a prvy pohlad bol na par nakladnych lodi v nedalekom pristave a par zadkov miestnych chlapov vykonavajucich velku potrebu na plazi. Presla som par metrov dalej a registrujem velke mnozstvo ciernych prasiat s malymi prasiatkami - ktore boli strasne zlate. Ked som sa pozrela blizsie ze co to jedia skoro mi prislo zle. Na zemi lezala velka kopka niecoho co farbou a zlozenim pripominalo horcicu - len na tom bolo podozrivo vela much!!!!! Cierne prasiatko sa do toho s chutou pustilo a oranzova farba len tak svietila na jeho ciernom rypaku. V tom okamihu som dakovala bohu ze som este neranajkovala lebo by to v zaludku dlho nezostalo. Po celej plazi boli roztruseny miestny ludia v podrepe a akoby som to nazvala - "nechavali tam pekne kopky potravy pre tie prasiatka". Musela som si davat sakra pozor na to kam sliapem a okamzite som zacala hladat cestu von na cestu. Este hodinu po tom som to musela "rozdychavat" a pred ocami som som stale mala obraz tych prasiat ako s chutou mlaskaju. Sorac ze to tak podrobne opisujem - ale pisem o tom ako to v skutocnosti je. Odteraz uz pojdem len na plaze urcenych pre turistov. Frustruje ma ze sa mi nedari stiahnut par video nahravok co mam este z minulych tyzdnov - su asi minutove ale stahovanie trva vecnost. Takisto mam problem s otocenim videa - aby "nelezalo" na boku landscape - ja ho potrebujem mat "portrait". Kedysi som pouzivala Windows Movie Maker na editovanie ale nevidim tam ziadne moznosti na "rotate clockwise" a tiez ak mi niekto vie poradit ako mozem "compress video" budem vdacna.

Advertisement



18th February 2007

hehehe
:-)))))) dobra prihoda s tymi prasiatkami, sa smejem dobre ked si to predstavim ako mlaskaju pri tej pochutke

Tot: 0.039s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 26; dbt: 0.0217s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb