Palolem Beach - Goa


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa » Palolem
November 26th 2006
Published: November 26th 2006
Edit Blog Post

Tak tento blog pisem z juhu z Palolem beach. Rano som si kupila listok do mesta Mapusa smerom na sever a domaci mi ukazali autobus ktory tam ide. Ako sa tak veziem - spytujem sa spolucestujucich za ako dlho budeme v Mapusa (chcela som z tadial ist na Vagator beach) a oni ze mi ideme na juh do mesta Margao. Najskor som sa chcela vratit do Mapusa, ale potom som si povedala, ze aj tak nemam ziadne ubytovanie tak je vlastne uplne jedno kam pojdem a Palolem ma byt najkrajsia plaz v Indii. Po ceste sme 2x videli vodnych byvolov (aspon dufam ze sa tak volaju) ako su az po hlavu vo vode, krasne zelene palmove porasty, ryzove policka atd. Je to tu krajsie a vacsie ako som cakala. Tu zakotvim na par dni/tyzdnov - zalezi na tom koho stretnem atd.... Po tom cestovani z mesta do mesta sa oddych hodi. Je tu kopec turistov - Anglicania, Nemci, Izraelcania, Taliani, moj sused je zo Slovinska, dalsi susedia su z Brightonu v Anglicku a dve baby z Talianska ale zajtra odchadzaju. Beach hut ma stoji 250 rupii na noc - keby sme boli dvaja stalo by to 300 rupii (aj ked mimo hlavnu sezonu chcu len okolo 150.) Za flasu vody sa plati 15 rupii co je v pohode. Na rychlo som nafotila par zaberov. Inac posledne dva blogy neboli na plane boli len rychlo napisane pocas presuvania sa z miesta na miesto - su hlavne pre mna a moju rodinu, aby som si aj za 10 rokov vedela spomenut na to ake to bolo, takze berte ich prosim z rezervou - vcera som tam doplnila dalsie fotky a videa (mam problem s otocenim videa ale uz sa na tom pracuje). Jedna sa o blogy Ahmedabad a Vasco Da Gama - malo by sa vam to dat znova pozriet. Na dnes vecer som uz dohodnuta s jednou solo babou z Nemecka a s jednym chalanom zo Svajciarska, tak bude nejaka akcia. Inac som tu nahodou stretla aj Nemcov co so mnou leteli do Goa - svet je maly. Od hladu uz nevidim, som strasne hladna takze uverejnim len par fotiek z Palolem ale zajtra dolozim dalsie - mozno aj nejaky ten zapad slnka.


Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0458s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb