Det late liv


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa » Palolem
March 17th 2011
Published: March 17th 2011
Edit Blog Post

Hei igjen!

Som jeg fryktet, er det egentlig ingenting å skrive hjem om fra Goa. Vi har vært i Palolem i en knapp uke nå, og har ikke gjort noe annet enn å bade, sole oss og drive dank. Det har vært godt, men jeg er veldig klar for å reise videre i morgen. Da drar vi til storbyen Mumbai, og tilbringer helgen der før vi reiser tilbake til Trivandrum, byen hvor vi startet hele reisen. Derfra flyr vi hjem om en drøy uke, med et 12 timers pit-stop i Dubai.

Her i Goa har jeg forøvrig handlet litt safran, siden prisene er litt hyggeligere her enn i Norge. Jeg tar med meg 20 gram hjem, noe som tilsvarer en verdi i Norge på ca. 2000 kroner. Her kostet det meg litt under hundrelappen. Det betyr altså at neste advent bør det være mulig å finne EKTE lussekatter i flere husstander i Tresfjord.

Det var alt. Bilder fra turen vil bli lagt ut i neste uke, eller etter at jeg har kommet hjem.





Advertisement



Tot: 0.127s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.063s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb