Turistattraksjon


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa » Calangute
March 30th 2008
Published: March 30th 2008
Edit Blog Post

I gaar kom Tanya (romkameraten min) stormende graatende inn doeren klokken ni paa kvelden. "Jeg orker ikke mer!!!! Jeg er saa lei av aa bli mast paa, fulgt etter, snakket til og plaget. Jeg orker ikke mer!!!!"
Hun var helt fra seg. Hun hadde tatt en drosje, blitt overpriset til tusen, satt ut paa et oede sted, helt feil fra hvor hun egentlig skulle, plaget av en haug med fulle indere (hello sexy, wanna fuck? osv) og deretter blitt overpriset paa en ny taxi hjem igjen. Hva er det som er saa vanskelig for dem aa forstaa: at vi "hvite" ikke er dumme, eller at vestlige kvinner ikke er horer?
Hva er det de forventer?! At vi skal svare dem med: Oh, ofcourse I will come with you, you unsexy, hairy, sweatty man. Jump in bed with you, and carry your children, and then stay home, cooking your food, sweeping the floor and become a fat, fat, wife...!???

Ja, det er ikke bare jeg som har faatt nok av all masingen, men utenom det saa er India et spennende land. Det er som Tanya sa saa godt:

"India is like a toilet, somebody just have to fukcing flush it!!!"
Ja: spyl ned dritten, og det er et flott sted, som man bare MAA besoeke...!

Vi har kommet oss til frodige Goa. Det er kjoerligere her (rundt 30 grader), men mye mer fuktig, og svetten ligger som et konstant lag av dugg oppaa sandkorn og sjoesalt. Det er faktisk litt godt aa vaere skikkelig turist naa. For her kan jeg endelig slaa meg loes aa gaa i shorts og singlet! Halleluja!! Det er nesten saa man nyter friheten ved aa loepe naken ned veien og la baade pupper og laar dingle i takt med geitenes afrika-patter.

I kveld er siste dagen med denne gruppen. Kommer ikke akkurat til aa savne den overdrevne, hoylytte klagingen til en haug med Canadere... Tar nattoget i morgen til Kerala. Saa faar vi se hva som skjer derfra.

Chears!

Advertisement



Tot: 0.192s; Tpl: 0.016s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.1385s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb