Kyttakuumotusta

India's flag
Asia » India » Goa » Anjuna Beach
November 18th 2007
Published: November 18th 2007

Viisi kertaa on kytat pysayttanyt viimeisen kolmen paivan aikana. "Onko teilla laittomia huumausaineita" -on kysymys melkein joka kerta. Melkein joka kerta kunto ja ulkoinen habitus on kylla taatusti kertonut, et kaveri ei valttamatta taida olla oikeen talta planeetalta 😊 Vahan kassia katselevat ja kuumottelevat kuskia helpon rahan toivossa, siina kaikki. Ekan kuukauden aikana niihin ei vaan juurikaan tormannyt, mutta nyt nekin on tehnyt invaasion tanne, SAATANAN PASKALAKIT!

Juuh, aika hullu viikko on huipentumassa tanaan kemuihin, jotka taitavat olla jo alkaneet. Ma-ti-to-pe-la onki tas jo tullu enemman tai vahemman trippailtua ympari ampari.

Meitsin WC:ssa asustelee vakkarina pari gekkoa ja sammakkoa, ovat varsin mukavia veijareita. Pari gekkoa hengailee myos mun asuinrakennuksessa. Eilen nahtiin taas mukavan kokoinen python tieta ylittamassa.

Noi kookospalmut on kyl aivan helvetin hienon nakoisia, mitenkaan vaheksymatta suomalaisia marraskuun kylmyyteen kuolleita koivunrankoja.

Pitas tas varmaan ruveta suunnittelemaan pikkuhiljaa sita Pakistanin reissua. Ei oo vaan kovin hyvia uutisia silta suunnalta kuulunut. Melkeen joka kerta, kun oon lukenut paikallislehti Heraldia, sielta on loytynyt uutisia Pakistanin kireasta tilanteesta, eli pommeja ja rahinaa. Xtreme-kohde... Pakko sinne on kai menna. Lahinna Lahorea oon ajatellut, mut myos Wagahin raja-asema on vaihtoehto.

TIETSIKKAKERHO PIIP PIIP paattyy talla kertaa tahan. Jatketaan harjoituksia jalleen tulevaisuudessa.

Tot: 0.054s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0342s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb