Agonda beach

India's flag
Asia » India » Goa » Agonda
February 16th 2015

Ráno se probouzíme v busu naprosto osamoceni. Všichni už dávno vystoupili a my pokračujeme do cílové stanice sami. Dorážíme s 1,5hodinovým předstihem, cěmuž se ani při stylu jízdy nedivím. Jel s náma jako když ten autobus ukradl. Je super být tu dříve, ale zato totálně nevychrápaný a někteří z cestujících i poblití. Nám se jídlo naštěstí podařilo udržet 😊... Vystupujeme a poměrně snadno nacházíme hned místní bus směřující na Agonda beach. Nasedáme a hned si všímám tří čechuů. kteří v autobusu už sedí. Poprvé porušuji mlčenlivost vůči čechům a dáváme se do řeči. Ta však netrvá dlouho 😊... Bus nás překvapivě neveze až na pláž, ale do nedalekého města, kde přesedáme na další bus, který nás na pláž už veze. Po vysednutí se loučíme s klukama a vyrážíme směrem k našemu zabookovanému ubytku. Díky Yan ho nacházíme poměrně brzy, protože já bych následoval mapu zveřejněnou na jejich webu, která by nás vedla na opačnou stranu vesnice. Díky google maps 😊... ubytováváme se a já hned vyrážím do nedaleké pekárny vyzkoušet místní kávu a pečivo. Je to lahoda, našel jsem ráj. Káva za 15kč a božský croissant s opravdovou Nutellou... můj jazýček se rozplývá blahem. Vracím se pochlubit s úlovkem zpět do pokoje. Pak chvilku vegetíme a jdeme prozkoumat okolí a najíst se něčeho pořádného. Pláž je to .... je to pláž. Nic extra, ale přesně to, co potřebujeme. Pak už jen užívačka a odpočívačka až do večera...

Tot: 0.067s; Tpl: 0.017s; cc: 11; qc: 29; dbt: 0.0326s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb