Veeeeeelké praní

India's flag
Asia » India » Goa » Agonda
February 17th 2015

Ráno po probuzení vyrážím na kafíčko a Nutella croisant do nedaleké pekárny. Yan vyrazila na yogu, tak vyrážím sám. Netrvá dlouho a díky plné obsazenosti stolů v restauraci si ke mě přisedá německý cestovatel jehož jméno jsem opomněl hned jak mi ho řekl. To nebránilo v příjemné a zajímavé konverzaci. Společně jsme se nasnídali a kecali o životě. Za nějakou dobu se připojuje vycvičená Yan. Snídá a pak se loučíme s novým kamarádem a vyrážíme vybrat peníze do jediného bankomatu v okolí. Po návratu zpět do pokoje se pouštíme do véééélkého praní. Po dlouhé době se nám konečně naskýtá možnost něco vyprat a tak doslova obracíme naše batohy naruby a pereme vše co se dá 😊. Po několika hodinách je obsazeno veškeré místo, kde se dá prádlo sušit a tak vyrážíme na oběd a já konečně najít nějaký funkční internet. Zkoušíme restauraci hned vedle našeho ubytka a překvapivě úspěšně. Jídlo za rozumnou cenu a internet rozumně funkční.

Tot: 0.135s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.0501s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb