Lugu Lake and surroundings - Yunnan China - More pictures


Advertisement
China's flag
Asia » China » Yunnan » LuGu Lake
April 24th 2009
Published: May 8th 2009
Edit Blog Post

Dear friends,

This is our second travelblog of the Lugu Lake area. Enjoy the pictures.

See you next time and stay tuned.

From Lugu Lake with love.

Monkey and Bear.




Lieve vrienden en vriendinnen,

Dit is de tweede travelblog over het Lugu meer en de schitterende omgeving.

Geniet weer van de foto's en stay tuned voor meer reisavonturen.

From Lugu Lake with love



Monkey and Bear


Additional photos below
Photos: 57, Displayed: 22


Advertisement



8th May 2009

women
Aad en Ineke, De dames zien er leuker uit dan op jullie vorige reis. 'k Zal in juni foto's maken van de dames in Ukraine. Kijk en vergelijk. Gr. Heine.
8th May 2009

foto's
Wat zijn het toch weer mooie en leuke foto's, vooral die van Ien als ze wakker wordt (geintje), Nee hoor de foto's ervoor zijn echt schitterend vooral van het meer. Stuur nog wel een prive mail naar jullie. Grotjes Josien
8th May 2009

Fish
May 8th 2009 fish "Gelien Oostinga" Gatver al die vis. Ik ben namelijk niet zo dol op vis, eet liever een steakje. Dit keer deden de foto's het wel en heb ik de juiste site aangeklikt. De vorige keer had ik te ver naar beneden gescrolled. Joost heeft mij dus uit de brand geholpen en zie daar. Is het weer ook een beetje redelijk. Ik zie wel truien. Veel plezier. Groet Gelien

Tot: 0.037s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0167s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb