The Lazy Lizard and the Bad Monkey

Asia » China » Yunnan » Dali
March 24th 2007
Published: March 24th 2007

...Vanuit Yangshuo gaan we met de bus terug naar Guilin, een stad die toch leuker bleek dan verwacht en leuk genoeg om nog twee dagen te blijven hangen. Het hostel is gezellig en er zijn een hoop kleine tentjes in het centrum om wat te eten. De stad ziet er voor een vrij grote stad erg groen uit en in het midden van de stad ligt een meer waarin twee grote pagodes drijven. Het weer is er niet veel... Read Full Entry

Photos are below

Dali 14Dali 14
Dali 14

Lina hobbelt de driewiel-taxi uit
Dali 17Dali 17

Dali

Speciaal voor Moekes!

1st April 2007

wow echt populair
Ha lien en sjoerd, klinkt allemaal fantastisch!!! en iedereen begrijpt natuurlijk gelijk dat ze met jullie op de foto willen!! daag en een kusje van jullie zusje!
3rd April 2007

Tuurlijk wil iedereen met sjoerd op de foto!! Zou ik ook wel willen nu, maar ja daar moeten we allemaal nog ff op wachten. Mooie foto voor moekes, daar zal ze vast heel blij mee zijn! Geniet!!! Dikke kus van marietje
5th April 2007

ver weg en toch dichtbij
allereerst lien: van harte gecondoleerd met opa. wat is het toch mooi dat internet en zo'n travelblog bestaat. zo ben je door je mooie herdenking er dicht bij geweest... jullie verslag is weer optimaal, met die prachtige foto's. wat ik me afvraag is of je ook veel europese toeristen tegenkomt op je reis? ik kijk uit naar jullie volgende bericht.. XXX josé
14th June 2007

grappig
Hoi ken jullie niet kwam toevallig hier terecht omdat ik iets over die vage stoner tent Bad monkey zocht , ben net een week terug uit china heb er een maand rondgetrokken en t was mn beste vakantie ooit , heb nu al geboekt voor volgend jaar ;) blijkbaar te zien waren jullie ook "aliens" voor een hoop chinezen en wilde ze met je op de foto , over 15 jaar is china costa del sol ;( , anyway grtz , dingeling

Tot: 0.11s; Tpl: 0.011s; cc: 16; qc: 67; dbt: 0.0723s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb