Datong na szybko

Asia » China » Shanxi » Datong
July 10th 2007
Published: August 10th 2007

Dwa ostatnie dni spędziliśmy w Datongu. Zwiedziliśmy Wiszący Klasztor i Jaskinię Yungang (fotki wkleję w Xi'an przy okazji). W Datongu spotkaliśmy bardzo wielu Europejczyków. W dormitorium mieszkaliśmy z Holendrem, który po 6 miesiącach studiów w Pekinie wyruszył przez miesiąc pozwiedzać Chiny. Aż do Chengdu mamy podobne plany, więc może wybierzemy się na jakiś trakking wspólnie. Razem z jeszcze dwoma innymi Holendrami wytargowaliśmy wspólnie super tanio wycieczkę do Wiszącego Klasztoru. Spotkałem też po raz pierwszy na trasie Polaków - młode małżeństwo mieszkające w Pekinie.
Poza tym mamy za sobą pierwszą podróż chińskim pociągiem w klasie Hard Seat (poznaliśmy tam dwoje bardzo miłych Chińczyków 😊) Muszę kończyć, spieszymy sie na pociąg do Xi'an, w klasie STAND!! 17h w pociągu bez miejscówki 😊)). W Xi'an pouzupełniam wejście zdjęciami i może opiszę coś jeszcze 😉.
Aha, nie wspomniałem jeszcze, że nasza grupa podzieliła sie i to już trzeciego dnia 😊 Eoin i Natalia wybrali trochę inną trasę w Chinach. Spotkamy się najwcześniej w Wietnamie.

Yunggang CavesYunggang Caves
Yunggang Caves

Ciagnace sie na okolo kilometrze jaskinie pelne sa posagow Buddy roznej wielkosci
SklepSklep
Sklep

Straznicy w sklepie
Wiszacy klasztorWiszacy klasztor
Wiszacy klasztor

Klasztor trzech religii jest jakby przyklejony do skalnej sciany
Obiad z RuthemObiad z Ruthem
Obiad z Ruthem

Ruth to nasz holenderski kolega
Yunggang CavesYunggang Caves
Yunggang Caves

jeden z wiekszych posagow

Tot: 0.097s; Tpl: 0.017s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0557s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb