China Folk Culture Villages

Asia » China » Guangdong » Shenzhen
March 17th 2006
Published: March 20th 2006

Summary - Shenzhen / Mainland China / 17th March 2006. Shenzhen is just 1.30 hour travelling away from Hong Kong. Including getting your visa. For a 5 day visa for Shenzhen you pay 150 HKD. Shenzhen is a SEZ - Special Economic Zone - with a high trade level. In Happy Valley you find a place called China Folk Culture Villages. It contains an area of 22 hectares. The 24 villages you find here give ... Read Full Entry

Photos are below

20th March 2006

Het lijkt wel of jullie daar in een grote show zijn beland. Ik begrijp wel dat jullie terug zijn gegaan omdat 8 dagen te kort is. Maar wat een costums, het is heel onwerkelijk om al die foto's hier te bekijken het is net of dat je naar een reclame film van China zit te kijken. Tot de volgende keer en we bellen. Dikke kus tinus en Danny
20th March 2006

Wat hebben jullie weer een prachtige foto's gemaakt! Dat moet ook voor jullie genieten zijn geweest. Lieve mensen geniet er nog even van en kijk uit naar de volgende foto shoot. Liefs Tamara

Feest der herkenning!!
Bijzonder mooie foto's uit de minderhedendorpen en ook de foto's van de opera geven ons herinneringen aan onze China reis. Heel veel plezier samen en denk om te veel de grote lobsters !!

Tot: 0.055s; Tpl: 0.027s; cc: 9; qc: 15; dbt: 0.0168s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb