Het China Avontuur Beijing is begonnen

Published: September 27th 2006

The Forbidden CityThe Forbidden CityThe Forbidden City

Satelite picture van GOOGLE EARTH copyright Google Earth
Lieve vrienden en vriendinnen

Het avontuur in Beijing is begonnen. Het is nu 11.45 uur in Beijing. Tijdsverschil 6 uur vooruit t.o.v. Nederland. De reis is zeer voorspoedig verlopen. Om 09.30 uur waren wij al in het hotel, maar de studio was nog niet schoon. Dus vanaf 11.00 uur konden wij in onze studio. 16e etage, slaapkamer, zitkamer, keuken en badkamer. Zelfs een eigen wasmachine.

Foto's zijn er nog niet, maar wel vast een voorproefje: een satelietfoto van Google Earth van de FORBIDDEN CITY

Veel liefs van

Monkey and Bear en tot snel op de TRAVELBLOG

27th September 2006

veel plezier en wij kijken uit naar de foto's

zijn benieuwd!
Hoi Aad en Ieneke, Ideaal dat jullie mijn mailadres op mijn werk hebben! leuke afleiding! Heel veel plezier! Groeten, Hettie

have fun
lieve ineke en aat...geniet van je holiday..k ben erg benieuwd naar de belevenissen..en hoe jullie je redden met de taal...mijn vader is een keer verdwaald in beijing en kon zijn hotel niet terugvinden..haha. nobody spoke english.....k kijk uit naar de foto's.... t is hier nu ook zonnig...nog wel.. groetn oet gruning...
27th September 2006

Aad en Ineke veel vakantie plezier in Beijing. Fijn dat de reis zo voorspoedig liep. Wij vieren ons laatste dagje Rodermarkt nog even uit. Groetjes Liesbeth
27th September 2006

Hee Ineke, leuk dat je nog even belde vanaf Schiphol. Voor jullie beiden natuurlijk een hele leuke tijd daar, geniet ervan en ik ben benieuwd naar alle belevenissen. groet, Geke

have fun
Lieve vrienden, goed te horen dat jullie goed aangekomen zijn. Heel veel plezier en laat ons weer mooie dingen zien.
29th September 2006

Ben érg benieuwd naar waarschijnlijk weer een serie prachtige foto's. Hele fijne tijd gewenst! grts Monique

Tot: 0.064s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.0281s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb