Angkor Wat

Cambodia's flag
Asia » Cambodia
January 4th 2014

Martě je dnes stále nedobře, takže odpočíváme. Jdu do města pro nějakou medicínu do lékarny, dávám si bagetku k obědu a vracím se za Marťou. Odpoledne sedáme na motorku a vydáváme se koupit lístky do Angkoru na další den. U pokladny si nás po vystání naštěstí již nevelké fronty vyfotili, aby nám mohli dát vstupenku s fotkou, a využíváme toho, že můžeme jít den předem po páté odpolední již do areálu. Chceme si prohlédnout Angkor Wat dnes, aby nám zítra zbylo více času na ostatní. Nechce se nám moc investovat do 3 days lístku. Už takto je 20$ celkem dost. Hned při odjezdu od ticket booth na nás křičí spousta sedících lidí, aha kontrolují lístky. Dál už nám nic nebrání vyrazit k Angkor Watu. Bohůžel nejsme tu ani náhodou sami. Je to fakt masovka, už cesta tam je plná motorek a TukTuků, prakticky zácpa. Vtipné je, že jsme jediní turisté na motorce, protože v Siem Reapu je zákaz půjčování motorek. Takže kličkuji mezi místňáky. Zastavujeme na fotečku u jezera, které obklopuje Angkor Wat a dojídáme bagetu. To se ocšem nelíbí místnímu opičákovi a velice bojovně se vydal pro Martiny bagetu, vstoupil jsem mu do cesty, ale moc se toho nezalekl, takže mi nezbylo než se s ním rozdělit. Ale určitě bych ho přepral 😊. Dojíždíme k parkovišti a jdeme dovnitř. Nádhera, o tom žádná, ale těch lidí. Naštěstí padajíci soumrak již spoustu z nich odradil a je jich tu méně a méně. Trávíme tu pár hodin a vyrážíme zpět k hotelu. Martě není ještě moc dobře, takže ji vezu přimo na hotel a já vyrážím ještě do města na trhy. Chtěl jsem nám oběma koupit kabel na nabíjeni, ale tady za to chtějí nehorázné penize, takže kupuji pohledy a vracím se za Marťou.

Tot: 0.183s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.099s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb