Cesta do Phnom Penh (BranQ)


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » South » Phnom Penh
January 25th 2009
Published: January 25th 2009
Edit Blog Post


Autobus do Phnom Penh mal pre nas do hotela dojst az na poludnie, tak Yo tento cas vyuzil na dospavanie v posteli. Ja som vstal naopak uz o 9:30, natiahol plavky a aokuliare a hodil sa do bazena, ktory som striedal so slnenim na lehatku ako pripravu na thai islands. Za doobednajse 2 hodky ma chytilo viac ako za vsetky dni doteraz. To bolo asi tym ze detsky krem s faktorom 40 neprepusti ani jeden foton
Kedze som nesledoval cas a napchaval sa manarinkami s ovocim doteraz nevidenym (nieco ako egrese v supke s objemnou ciernou kostkou) len tak tak som stihol zobudit Yo, zabalit sa, kupit neaky obed do busu a uz tam na nas cakal.

Cesta bola dlha, no hlavne ale vlhka koli extremnemu horku, napriek zapnutej klime. Miesta tam tiez moc nebolo..
Podarilo sa mi vsak ako vzdy zaspat a zobudil som sa az na predmesti tohto velkomesta.

Na stanici nas uz cakal Kim, tuk tukar ktoreho kontaktoval Soryar z Kambodze, no a ten nas zobreal do hotela ktoreho cene zodpovedala aj kvalita. Studena voda by mi uplne stacila, kedze tu bolo 30C este vecer, na na neprijeny hadovity hmyz ako vystrihnuty z National Geographic som si odvykol od svojich internatnych cias. Aj ked toto bolo o poznanie horsie, takze sme zakoncili vecer stiahnutim flase lacnej vodky a draheho dzusu, poulicnej veceri s vacsim obsahom much nez ryze a prechadzke okolim. Mestu dominovala husta doprava spojena s vysokou koncentraciou prachu a smogu, lacnymi zenami a strednou triedou bezdomovcou - taky co byvaju v centre na chodniku.
Velka skoda ze fotak zostal na nabijacke bo boli by to vhodne fotky do mojej reportaze o kambodzi.

Bolo nam jasne ze nebyvame v najlepsej stvrti v meste a okolo polnoci sme sa vratili na izbu gde sme hodili dalsiu ladovu sprchu a dorazili vodky. Prijemne opity sme si sli lahnut a uzit si posledny spanok v tejto krajine plnej paradoxov...

Advertisement



Tot: 0.075s; Tpl: 0.019s; cc: 9; qc: 22; dbt: 0.0433s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb