Kambodza ctnd.


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » South » Phnom Penh
February 5th 2007
Published: February 5th 2007
Edit Blog Post

Phnom Penh guesthousePhnom Penh guesthousePhnom Penh guesthouse

Same same but different! Good times all over again in Cambodia.
Koncno sva se lahko naspali - ali pa tudi ne. Ponoci mi je tezil en komar, in kot sem zvedela kasneje od neimenovanega vira, sem menda psovala tega doticnega brencaca, da je bilo joj. Se zgodi, sploh ce nekaj govoris napol v spanju. Sli sva na kofe na trznico, vmes sem pozrla nekaj njihovih ocvrtih kruhovih palck (nekaj podobnega), potem pa sem vzela se en bite-size ananas in sticky rice with beans and coconut zavit v palmine liste. Mmmmmmmmmmmmm!
Poiskali sva eno izmed nestetih bus postaj oz. ponudnikov in kupili karte za 5-urno voznjo v Phnom Penh za $4. Sli sva nazaj v guest house, se spakirali in ocedili, potem pa nazaj do tam, kjer sva kupili karte. Ker je Bttambang dokaj neturisticno mesto, ne znajo prav dobro anglesko, zato nama ni bilo cisto nic jasno, ko so naju kar (sicer zelo prijazno) strpali v nek avto. Dojeli sva, da naju peljejo do THE bus postaje, in res je bilo tako, ker sva izstopili na drugem koncu ulice ze cez nekaj trenutkov.
Sli sva torej na bus ob 12h. Nasproti naju sta sedeli dve hudimano luskani Kmerki, ki sta se nama stalno nasmihali. Najprej sta nama ponudili cigumije, potem pa se najbrz kuhane araside, skratka, cisto sva jima polepsali dan, po moje.
Na poti do glavnega kamboskega mesta smo se dvakrat ustavili, prispeli pa smo nekaj po 5. uri. Vzeli sva pot pod noge in sli do t.i. backpackerske cetrti ob nekem jezeru. Fenomenalno! Spet! Lokacije teh guest houseov so neverjetne z izjemnim razgledom! Ujeli sva ravno soncni zahod, ko sva se pocili v nek guest house, potem pa sva se odpravili na nocni sprehod po mestu.
Dokaj podobna tuk-tuk scena kot v BKK je tu popestrena se s cycloti in motorji. Neumorni so, ko ti tezijo s svojim "lady you need tuk tuuuuuuuk?" Zalutali sva na nek ogromen night market, vmes sem pojedla nekaj nedolocljivega - kot neko buco filano z nevemcim, plavajoco v sldki vodi iz kokosa ali nekaj takega - nato pa sva le prisli do reke, vzdolz katere je glavnina turizma. In ne samo to! Koliko folka je sedelo na bregu! Domacini, vecinoma. Vsedli sva se nekam in narocili se nekaj za pod zob, vmes sem od ene deklice kupila fake Lonely Planet za Vietnam, ki jih itak prodajajo za vsakim vogalom.
Ob reki prodajajo tudi kulinaricne specialitete te drzave, kar sva si prihranili za jutrisnji vecer, tako da vec o tem jutri. 😊
Odkrila sem tudi, da tu prodajajo bubble tea!!!!!!!!!!!!! Noro. Jutri sprobamo tudi to.

Advertisement



5th February 2007

slika pove 1000 besed
ej, cist si me/nas prej razvadila s sprotnimi fotkami - dej probi se kej dodat... sej ne, kot da tvoji opisi niso nadvse izcrpni, samo daj se kaj ilustriraj ;)

Tot: 0.449s; Tpl: 0.016s; cc: 16; qc: 86; dbt: 0.1845s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb