'kep't stilaan gehad vandaag

Cambodia's flag
Asia » Cambodia » South » Kep
February 6th 2009
Published: February 6th 2009

Na 105 km (gemiddeld 21) kregen we de eerste hangmatten in beeld: Kep aan de golf van thailand... Tijd voor rust, douche en eten.

De weg was goed, meestal rustig soms wat drukker maar in niets te vergelijken met phnom penh Een regenbui toverde de laatste kilometers om in een rode slijkboel.

Een dame passeerde tegen een gezapig tempo, guy vloog meteen naar't wiel en een vijftal km ging het tempo de hoogte in van 20 naar meer dan 30! Gelukkig was ze snel thuis.

Rond 10 u. gingen we iets eten, met gebarentaal kregen we de plaatselijk menu voor iedereen; kip met rijst en groentjes... Een vermoeid mens eet veel maar vandaag toch geen kip!!!

Kep is weer een mooi voorbeeld van potentieel maar geen beleid. Je ziet dat het ooit piekfijn moet geweest zijn maar nu zie je vervallen villa's wat lokale handelaars en hier en daar een toerist of een familie op pick-nick.

morgen volgen we de kust naar het westen zo'n 130 km tot in Sihanoukville (hopen we)

foto's later

Tot: 0.081s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0505s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb