Yango/Ranoon


Advertisement
Burma's flag
Asia » Burma » Yangon Region » Yangon
January 17th 2010
Published: January 30th 2010
Edit Blog Post

Rychli letik z Bkk do yangon, ziadna drama, Branq sa ucil ako fotit, takze celkom pruda, ale kvalitny casak + roztomile letusky=oki doki time killer

Na letisku v yango som sa tucne vtierol k parte cekoslovakov, ktori boli uz pol roka na cestach a zjavne nakradli dost $$ na dalsich 6mes. ktore mali v plane aj ked ich budget bol 15$ na den.
Zauimave je ze hotovost nasetrili na novom zelande..plan ktory Branq uz davno zavrhol...momentos rozmysla len nad melonom a ako sa dostat na NZ, tak ho vegetariani namotali 😊

Vegosi si zjavne poctivo spravili domace ulohy, dokonca to vyzeralo tak ze dokazu davat velmi dlhe citaty zo svojichoblubenych lonely planet biblii. Kazdopadne to s nimi bolo extra easy, nasli ubytko, skvelu indicku restiku, zamenili nam cash na ciernom trhu a dali potrebne know-how..scie byvali len o poschodie vyssie, no uz som ich nikdy nezocil..mozno niekedy v BA, kam sa planovali o pol roka vratit..(update: videl som ich o tyzden neskor, stale na tom mieste, chori a po navsteve nemocnice, okradnuty o 100$ ale stale s usmevom)


O sest hodin tvrdeho spanku neskor sme sa vybrali do nocnych ulic Yango/Rangoonu. Okrem smradu, spiny a potkanov(proste azia) tam maju celkom kvalitnu atmosferu, pre mna necakane multikulturnu=> v strede hlavnej cesty stoji extremne velka, pozlatena Buddhisticka stupa, bratrickuje sa tam s nie moc shik mesitou a hned cez cestu na nich zmurka rovnako prazdny ako aj nudny kostol(no offense), presli sme aj neaky zacmudeny hindu chramik..ale ani chyru ani slychu po dakej koser synagoge 😊

Indicka restika bola super rychla, nemali sme sice predstavu co si objednavame, no nastastie nic nesklamalo a hlavne jedlo bolo na stole skor asko som si stihol vysusit podpazusie..to uz mal samosebou branq davno zjedene..

20/01/2010...hmm zda sa ako by sa par dni stratilo..zeby MZaci? 😊

Hitashi tower bola daslia zastavka, business budova ktora sa tam hodila asi ako krdel holubov plachtiacich niekde na polceste medzi marsom a jupiterom. Vegetariani v Lonely planet vycitali ze na 20poschodi je barik s vyhladom na cele mesto+happy hours = pifco za 100kyatov(1$)
Vyhlad bol vaze skvely, no s cenami to bolo ako vzdy, uplne inak..po kratkej vymene nazorov so staffom smedostali aspon 10% zlavu..hehe

Vybrali sme sa smerom na Schwedagon pagodku a az na jednu nespravnu odbocku sme ju aj nasli. Po ceste sme narazili na kopec typanov so sapikmi straziacich neake army vjeci, ci velke hotely, no kedze sme mali nevhodnu obuv, rozhodli sme sa nevyvolavat ziadne pofidernosti 😊

Stupa bola, pre mna necakane, zavreta(aj ked bola uz polnoc). Ako sa na slusnych turistov patri, vytiahli sme fotaky, cvakali aspon cez plot, Branq zmakol par excelentnych a ja par shitnych snimok. Dali sme si mikro prechadzku okolo, ked tu zrazu, uplne znenazdajky a vskutku neromantickym sposobom, rozhodol sa daky prerasteny staby svab, ze ma skusi oplodnit. Po par sekundach mojho nedostojneho pistania a zahodenia tricka ala velmi lacny striptiz, som sa takmer dostal do mojej klasickej pohody..takmer..bo viem ze to uz nikdy nebude take ako pred tym..cas nevinnosti skoncil v momente ked na mne pristal ten lietajuci grobian.

BRANQ entry navrat na nasu ulicu:

Nevinne organizovany cajovy dejchanek realizovany po 3hod rannej. Usadili sme sa na ministolicky z barbie housu, na chodniku ktorym sa okrem svabvo obsrmdali aj vsadepritomne krysy. tie boli ocividne v lepsej kondicke nez vychudnute poulicne macky.
Objednali sme si caj kedze whisky neponukali a ja som mal stale dost rozbite hrdlo aby som to neprehanal, takze som ani neskryval svoju radost, ze tentokrat ma Yo zlomi a zas sa rozbijeme..

So zelenym cajom podavanym so salkom prisla k nasmu stolu aj polka ulice, co ma docela zabilo. Nastastie milovnik centra pozornosti Yo zvladol situaciupre mna nelakavu skutocne bravurne a mne stacilo nahodit staticky usmev hollywoodskej hviezdy.

Ten som vsak nezvladal s prichodom prveho Betelu, chutiacim ako zhnita..grcka(?)(neviem to precitat po tebe bro, sry😊 J.)
Tento orech som na poprve ani nepozul tak ako sa patri a po vzplanutych ociach ktore som zocil na Yo tvari, som uz netrpezlivo cakal na dalsi balicek ktory na seba nenechal dlho cakat. Medzitym vsak dosla neaka cigara, ta bola sice chutna ale mne pripominala husty blant tak som sa zacal venovat tejto teme so spolu sediacimi barcanmi. Makak tu ale zial ocividne nie je do takej miery popularny a ani tolerovany, tak uz v mojich ustach opat prezuvam tvrdy orech zabaleny v betelovom liste, obliaty alkacom a hasenym vapnom.

Tentokrat som cely proces konzumacie zvladol spravne a s netrpezlivym uskrnom po tomto horkom snacku ockakaval ako to vlastne bude fungovat. Zial jediny efekt ktory sa dostavil bol zvyseny krvny tlak a zmiernenie bolesti v zapalenom krku. Predovsetkym ten posledny dovod bol dost presvedcivy na to, aby som si dal do ust treti balicek..to alebo mozno to bolo tym ze Yo ma pedbiehal a uz vypluval zbytku ruzzuvanej tretej davky, ktoru bez hanby zapijal plnymi duskami zeleneho caju a bafkal pri tom cigaru. Ja som si horkost v papuli neutralizoval vodou, a to bol pravdepodobne dovod mojho silneho spanku a jeho celonocneho bdenia. Na druhej strane on ma tento problem dlhodobo a aj teraz sa tu po prebdenej 30ke snazi zazmurit oko. Ale je jasne ze ja ho predbehnem, no moja rychlost nie je vzdy vyhodou vsakze? 😊 (to som sem mal fakt dat? hehe j.)

(sucastnost..cakam na branq, uz tu mal byt, siel motorkovat a ak nedojde do hodky obvolavam nemocnice..)


Inak secko oki, cestu spat sme nasli bez problemov a nakoniec sa mi po hodkach prehadzovania na posteli podarilo trosku zdriemnut.

Advertisement



Tot: 0.412s; Tpl: 0.018s; cc: 11; qc: 57; dbt: 0.0331s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb