Myanmar

Asia » Burma » Yangon Region » Yangon
January 23rd 2007
Published: January 26th 2007

Mingalabar Her kommer en retrospektiv berretning om vores 24 dage i Myanmar/Burma, som vi afsluttede igaar. Vi ankom i Yangons lufthavn tidlig morgen og lagde straks maerke til at noget var anderledes... Meget anderledes. Her stod der militaermaend i groeften langs med landingsbanen og tog imod, alle maendene gik i longyi (en slags lang nederdel) og folk smilte og vinkede helt vildt til en, hvor... Read Full Entry

Photos are below

Pigen med de fantastiske oejnePigen med de fantastiske oejne
Pigen med de fantastiske oejne

Ved et tilfaelde faldt vi over hende der den afghaniske pige der var paa forsiden af national geografic engang.
Koldblodige draebereKoldblodige draebere
Koldblodige draebere

Mount Popas befolkning
Det var her...Det var her...
Det var her...

Vi blev forlovede :)
Endnu en solnedgangEndnu en solnedgang
Endnu en solnedgang

... Nu med Abe
Hende med haaretHende med haaret
Hende med haaret

Der var nogen som sagde at der ikke var nok billeder af Simone.
BusscapeBusscape
Busscape

Det er saadan vores bussture som regel foeles.... Det er desuden en tribute til Moster Lottes nightscapes:)
De burmesiske DejprinserDe burmesiske Dejprinser
De burmesiske Dejprinser

og de svingede med dejen...

26th January 2007

godaw
hej i to dejlige mennesker, hvor få i oplevet meget, lige nu sidder jeg og skal skrive det sidste på et projekt, og kikker ud på snevejr, så jeg er godt nok lidt meget misundelige på jeer der gå rundt med bare fødder, bare det var mig, i skriver under et billed at i er blivet forlovet, er det rigtig, hvis så kæmpe tillykke. En masse kys og kram fra Mette valentin
27th January 2007

hallooo
hej smukke mennesker. hvor fedt at laese om burma og se foto af jer begge. vi lader op til stor fest for dorte iaften. hun blev 40 forleden og har inviteret mette, lotte og mig til karneval!!!! så vi skal klaedes ud, jaja, hvad goer man ikk for sine venner????? hils i thailand, haaber i kommer en tur på waterrafting nordpaa, det var baade smukt og sjovt. saa loeber jeg igen. knuzz og kram
27th January 2007

Lørdagshygge!
Kære Simone og Mikkel. Vi slukkede fjernsynet og nød istedet jeres blog. Fint at se I nyder det og det er nogle skønne beretninger og fotos I har lavet. Fortsat god tur, jeg glæder mig til at se mere fra jer. Knus Moster Susanne; Hey! Hvor ser det fedt ud! Man får vildt lyst til bare, at smide alt man har i hænderne, og tage derned!Og sikke nogen smukke billeder I har taget! Glæder mig til at se mere! Knus Cæcilie:) Ps. mange hilsner også fra Amalie og Poul-Erik. De glæder sig også til at se mere til jeres tur. :)
28th January 2007

hvor dejligt
kære Simone og Mikkel Jeg har lige læst jeres rejsbeskrivelse og set jeres billeder.... Hvor ser óg lyder det dejligt og HEY TILYKKE med forlovelsen...... Det lyder bare som om i råhygger jer....Bliv ved med det og nyd den forsatte rejse jeg er dybt plusundelig Kærlig hilsen Gitte...Cecilie er i Berlin men jeg ved hun også sender en stor hilsen, hun glæder sig allerede til det bliver hendes tur... Go vind i smukke unge mennesker hø hø
6th February 2007

wuuuuuuuuuuhuuuu
Hvor er det fedt at se lidt af jeres rejse igennem jeres ord og billeder, og engang imellem (heldigvis!) imens man sidder i københavn, der har en himmel som en parkeringsplads, så føles det som om man er der... med lidt fantasi. Jeg fik lige den galeste optur af at sidde læse det her, oven i at Chrelle og jeg var et smut på christianshavn og så en sjælden solnedgang, der nærmest blødte orange, det var virkelig smukt. Og a pro po ting, der er smukke. TILLYKKE med forlovelsen, det er da for fedt! Jeg ved godt det lyder lidt corny, men i passer fantastisk sammen, og hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg af alle mine venner, der på et eller andet tidspunkt forlovede sig eller blev gift, så er I nok dem jeg allerbedst kan se både grunden og meningen med det. Så igen tusind mange gange tillykke fra mig. Jeg tror til gengæld at I begge to udlever én af mine drømme, ved at opleve tildels buddhismen i nogen af dens smukke facetter, når den ikke overskygges af fucking fotografer (det er seriøst sådan nogle mennesker, man burde snave ihjel!), der knipser løs, -men også naturen omkring jer, som man kan se på billederne. Snydepelse!!! Jeg vender nok tilbage snart, nu når jeg har fået styr på det hér stads. Kærlig hilsen David P.S. Jeg skulle hilse mange gange fra Chrelle!!!!

Tot: 0.059s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.0335s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb