Mandalay Part I: Een vieze stad met veel historie

Asia » Burma » Mandalay Region » Mandalay
September 12th 2016
Published: September 16th 2016

Onze busrit naar Mandalay duurt ongeveer vier uur. Net als twee dagen geleden rijden we over de verlaten snelweg. Het is vandaag ploegdag, de boeren ploegen met behulp van twee ossen hun akkers. Later wordt het landschap vlakker en zien we veel palmbomen tussen de rijstvelden staan. We passeren eerst het vliegveld, wat op een uur rijden van de stad ligt. Het busstation is een grote puinzooi, de bu... Read Full Entry

Photos are below

17th September 2016

Leeg
Zitten jullie zo afgelegen dat er niemand die hotels bezoekt, of is het toeristenseizoen afgelopen? Mooi, al die stoepa's. Die kronkelen zich kennelijk heel Aziƫ door. Ik draag jullie huis nu over aan Loek. Moet stiekem mijn rugzak inpakken. Helaas zal ik op de camping in Praag mijn broodjes zelf moeten pakken, vrees ik. Hup, die scooter op en verder genieten. Liefs, Linda en nog niets vermoedende Suka
19th September 2016

Jullie zien er op de scooter een beetje uit als een paar criminelen. Nog iets van jade gekocht? Ik heb nog ergens een Boedha hangertje van jade, dat komt volgens mij uit Indonesiƫ. Nog veel plezier!

Tot: 0.087s; Tpl: 0.019s; cc: 11; qc: 21; dbt: 0.0595s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb