De eerste dagen in Zuid Afrika

This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom

Comments only available on published blogs

Hee Wafel!
Hee Wafel, Ziet er goed uit die foto's en leuk om te lezen wat er allemaal te doen is. Is het er lekker warm? Hier valt het nog steeds tegen ondanks dat de sneeuw bijna weg is, maar ik verlang naar de zomer! Niet te vaak in de Allah belanden, hè ;). Veel plezier daar!! Groetjes, Thomas.

' Hallooo'
Ha Wouter! Ziet er allemaal superrelaxed uit! Volgens mij ga je je de komende maanden inderdaad wel vermaken daar! Heel veel plezier en geniet ervan! x van Berkelenburgerrio
17th January 2010

Dat klinkt al goed! Ben benieuwd naar al je verhalen en avonturen! Ook goed letten op dat Zuid-Afrikaans want dat is echt hilarisch om te horen! Veel plezier nog!!

Sir
Pas maar op dat die springbok niet van je bord springt in dat geval is het een bordspring (niet bestellen). Veel plezier toegewenst Wafelmans! groet, Guus
17th January 2010

Klinkt allemaal zeer mats dude! Vermaakt u zelve daaro en pas op voor overstekende leeuwen!
17th January 2010

dat klinkt goed wouter! zucht.. ik wordt altijd zo jaloers van de foto's van mensen in het buitenland.. ben je trouwens ook daadwerkelijk van plan om met haaien te gaan duiken en te bungeejumpen? klinkt echt heel tof allemaal! xxxjes sanne (CtB 08-09 er zijn natuurlijk meerdere sannes.. :p)
18th January 2010

Ziet er zeer relaxt uit dude! Geniet ervan
18th January 2010

Hej dude, goed van je te horen! Relaxed dat je gewoon een goede vlucht hebt gehad, ondanks alle commotie in West-Europa vanwege 2 cm sneeuw. Campus ziet er relaxed uit en het kruipen naar huis zal ook wel lukken dus. Geniet van de natuur (incl. wijngaarden, what's in a name...) en verras ons met mooie pics! Voor meer private verhalen en pics verwijs ik je graag door naar het forum :) Veel plezier daar billy en doe Mandela en de andere 'Maties' de groeten! Joe! ps. heb je al kaartjes voor het WK binnen?
19th January 2010

Mats!
Ziet er goed uit dude, strak blauw hemeltje en een alla! Veel plezier!
19th January 2010

Hee Wafel Wafelmans! Ziet er goed uit hoor! Ik heb zo'n vermoeden dat je je daar wel gaat vermaken de komende tijd!!! Veel plezier en ik ben benieuwd naar al je avonturen! X
20th January 2010

Hey Wafel, super leuk om te lezen en het ziet er echt heel mooi uit allemaal! Xx Syl
25th January 2010

He djude, ziet er goed uit! Fijn dat de reis e.d. goed gegaan is. 't Is belangrijk om veel foto's te posten, dus je bent al goed bezig :-)
2nd February 2010

Ha wafel, terwijl jij lekker zit te bakken in de zon zijn wij langzaam maar zeker aan het bevriezen hier. Het leek heel even dat de strenge en zeer koude winter voorbij was, wat mij natuurlijk heel blij maakte, maar uiteindelijk was het een grote bedrog en is het al 5 dagen op rij focking koud! (wel mijn eerste sneeuwbal gevecht gehouden though :)) Anyways, geniet daar in zuid-afrika, post wat meer goede verhalen en laat je es horen op het forum ;).

Tot: 0.059s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.0348s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb