Slechte WiFi maakt bloggen lastig

Africa » South Africa » KwaZulu-Natal
August 4th 2019
Published: August 4th 2019

Zo daar ven ik dan weer even. De WiFi in Afrika is niet optimaal en vaak alleen maar op hotspots te gebruiken. En dan ven je nog niet verzekerd of t lukt. We hebben ondertussen het gebied van de wildparken verlaten. We hebben de laatste dagen daar drie waanzinnige gamedrives gedaan. Bij Bayala gingen we ook echt of Road om cheeta’s leeuwen en olifanten van heel dichtbij te bekijken. De laatste gamedrive hebben we heel veel neushoorns gezien.
Na een lange reisdag zijn we daarna terecht gekomen in de Drakensbergen op een groot resort. We hebben daar een mooie wandeling gemaakt en de rest rustig aangedaan. Gisteren weer een lange reisdag en nu zijn we aan de wildcoast aan de Indische oceaan. Vanmorgen staat er een mooie wandeling op t programma en vanmiddag bezoeken we een dorpje. Kortom volop genieten nog steeds.

Tot: 0.213s; Tpl: 0.018s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.1827s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb