Panoramaroute en gamedrive Krugerpark

South Africa's flag
Africa » South Africa » Mpumalanga
July 27th 2019
Published: July 27th 2019

Gisteren een mooie route gereden van de Hannah logde bij Ohrigstad naar de logde in Krugerpark. We hebben de panoramische route gereden en dat zegt t al! Veel prachtige uitzichten gezien op mooie bergen en dalen, watervallen en valleien en al een blik op de vlakte van het Krugerpark. Gisterenavond rond de logde al de nodige dieren gezien: olifanten, nijlpaarden en zebra’s.
Vanmorgen vroeg op voor gamedrive van een dag. Veel laagjes kleding aan want het is fris om zes uur in een open jeep, met een dekentje was het te doen en de moeite waard. Vandaag hebben we vier van de vijf van de big diverse gezien: buffels, leeuwen en een groep van zes leeuwinnen, zij staken de weg over. Een enorme kudde van honderden buffels, zij trokken naar een drinkplaats. De twee aanwezige mannetjesleeuwen werden door de buffels weggejaagd. Verder hebben giraffen gezien vlak bij de weg, diverse groepen olifanten die over staken. Zebra’s, gnoes, antilopen, waterblokken en zwijntjes en nog veel soorten vogels. Kortom het was geweldig. We hebben geluncht in de bush met bewapende mannen om ons heen voor de veiligheid. Nu even aan het bijkomen en vanavond een Afrikaanse braai(BBQ). We zijn dus volop aan het genieten

Tot: 0.086s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0405s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb