Safari, Amakhala

South Africa's flag
Africa » South Africa » Eastern Cape » Port Elizabeth
October 22nd 2013
Published: October 24th 2013

Safari, Safari, Safari - BIG 5 (Næsehorn, Elefant, Bøffel, Løve og Leopard) og det sorte billede er altsaa en løve - smil! NU mangler vi bare Leoparten som vi naturligvis håber at se i Namibia. Så var der også alle de andre fantastiske dyr på den Afrikanske savanne - giraf, zebra, gazelle, smukke fugle, eland, "Pumba" og alle de andre! Så BIG 4 nu med smuk solnedgang, hytte på savannen som ovenikøbet tilbød udsigt til badet. Hr. Sandemann og Fru. Koudal paa eftermiddags "drive" og på meget meget tidlig morgen "drive" - til alle som endnu ikke har varet paa Safari - Gør det! Det er en helt ubeskrivelig oplevelse at være i de naturlige omgivelser og komme så tæt på dyrene - det kan ikke undgå at påvirke og sætte sig spor! Mennesket så farligt og så lille - Nasehornet er nu en af klodens mest truede dyr pga dens horn som der gerne gives store summer for i Asien - pga overtro - hornet pulvariseres og drikkes i the - skulle give manden større potens samt visdom!!!!!!

Men nyd nu den lille elefant unge med dens mor - et meget meget sjældent syn som vi glæder os til at vise til Erma og Johan som på trods af at Etosha ligger i deres "baghave" måske ikke engang har set et sådant syn - smil!

6th November 2013

Sad lige og kiggede billederne igen og må bare sige nåååååhhh altså lille næsehorn, må den få lov at leve længe :-) Safari er skrevet på den lange ønskeliste.... Kæmpeknus fra mig

Tot: 0.203s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 63; dbt: 0.073s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb